کد خبر: 133469 - تاریخ: چهارشنبه، 1 مارس 2017 - 08:44

گیلان برای میزبانی نوروزی آماده می شود/ مسئولان اجرایی همگام باشند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان اعلام کرد: استان برای میزبانی از گردشگران نوروزی آماده می شود و در این راستا مسئولان اجرایی ستاد خدمات سفر می بایست همگام باشند.

به گزارش خوبان، حمیدرضا آذرپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نوروز شروع یک میزبانی بزرگ برای استان گیلان است و میهمان نوازی گیلانیان بواسطه همدلی و همیاری تمامی دستگاه‌های اجرایی در کشور، شهره شده و باید تلاش شود این همدلی بیش از همیشه ادامه یابد تا شاهد نوروزی متفاوت باشیم.
وی یادآور شد : شعار انتخاب شده برای نورز 96 ، نوروز متفاوت است و بر همین مبنا تلاش می شود با این رویکرد، فضایی مطلوب و متنوع برای مسافران نوروزی رقم بخورد.
آذرپور با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دستگاه‌های اجرایی در راستای ارتقای ارائه خدمات به مهمانان نوروزی استفاده کرد، افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی توسعه گردشگری است.
وی با تاکید بر اینکه گردشگری می‌تواند توسعه چشمگیری در تمامی حوزه‌های استان به‌وجود آورد، بیان کرد: تمامی اعضای عضو ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی در گیلان بمنظور خدمات دهی مطلوب به 10 کمیته تقسیم بندی شده اند.
آذرپور با اشاره به اینکه این ستاد به‌صورت دائمی و در طول سال با شرح وظایف مشخص و ساختار منسجم در امر ساماندهی، توسعه و ارتقای خدمات سفر و گردشگری فعالیت می‌کند، گفت: اگر 10 کمیته مذکور وظایف خود را به‌درستی ایفاء کنند، هیچ مشکلی در حوزه گردشگری در استان نخواهیم داشت.
کمیته خدمات حمل و نقل، امداد و نجات، انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، خدمات اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار بخشی از 10 کمیته‌ ستاد تسهیلات سفر نوروزی در گیلان است.
در نوروز گذشته (1395) شش میلیون و 176 هزار و 846 نفر شب اقامت گردشگران داخلی و خارجی در استان ثبت شد.
در نوروز 96 ، افزون بر 25 هزار و 500 تخت و یک هزار و 280 مسافرکاشانه آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی گیلان هستند.

انتهای پیام/5659


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads