کد خبر: 133419 - تاریخ: چهارشنبه، 1 مارس 2017 - 08:35

رئیس اداره آموزش و پرورش لشت نشا:

آمادگی 4 مدرسه در لشت نشا برای اسکان مسافران نوروزی

رئیس آموزش وپرورش لشت نشا گفت: ۴ مدرسه با ۱۷ کلاس درس را برای اسکان مسافران نوروزی و رفاه حال فرهنگیان در نظر گرفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش لشت نشا در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر در لشت نشا گفت: با توجه به موقعیت توریستی و گردشگری لشت نشا و  زیبا کنار، آموزش و پرورش لشت نشا ۴ مدرسه با ۱۷ کلاس درس را برای اسکان مسافران نوروزی و رفاه حال فرهنگیان در نظر گرفته است.

منوچهر تامینی با بیان اینکه سال گذشته ۷۰۰ تن از مسافرین نوروزی از استانهای مختلف در مدارس طرح اسکان نوروزی ساکن بودند اشاره کرد و اقزود: سالهاست نام لشت نشا در میان فرهنگیان دیگر استانها جا افتاده است و همه ساله تعداد زیادی از آن عزیزان به خاطر میهمان نوازی مردم به این منطقه توریستی حضور می یابند.
رئیس اداره آموزش و پرورش لشت نشا در ادامه گفت: مدارس امام عسگری(ع) امام خمینی و دبیرستان سمیه در داخل شهر لشت نشا و مدرسه سهید صادقی در دهستان زیباکنار لشت نشا برای اسکان مسافرین نوروزی از سوی این اداره نظر گرفته شده است.
رئیس آموزش و پرورش لشت نشا همچنبن از تشکیل ستاد استقبال از مسافرین نوروزی در این اداره خبر داد و اظهار کرد: این ستاد تا پایان تعطیلات به صورت شبانه روزی در خدمت مسافرین است.

تامینی گفت: در خصوص اهمیت پذیرش مناسب مسافران توصیه‌ های لازم به عوامل ستاد اسکان صورت می گیرد تا با برخورد با روی گشاده با مسافران نوروزی، آن ها بتوانند لحظات خاطره‌ انگیزی را در نطنز سپری نمایند.

تامینی در پایان به خبرنگار ما گفت:مسافرین نوروزی میتوانند به صورت اینترنتی از طریق وب سایت اداره آموزش و پرورش منطقه لشت نشا محل اسکان در یکی از مدارس طرح اسکان فرهنگیان لشت نشا رزرو نمایند.

گزارش رضا پور عسگری جورشری

انتهای پیام/56


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads