کد خبر: 133355 - تاریخ: سه‌شنبه، 28 فوریه 2017 - 07:32

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در علوم پزشکی گیلان:

عده‌ای به اسم ایام فاطمیه(س) به‌دنبال ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در ایام فاطمیه عده‌ای به اسم فاطمه زهرا(س) و شیعه به‌دنبال ایجاد اختلاف میان شیعه و اهل سنت هستند.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام والمسلمین امیر چهری در هیئت مذهبی دانشجویان آل یاسین در مسجد پورسینا در رشت، اظهار داشت: نباید نشست و منتظر فرصت‌ها بود بلکه باید آن را ایجاد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه فرهنگ و اتحاد باید از عمق وجود انسان‌ها بجوشد گفت: دانشجویان با همبستگی و اتحاد خود می‌توانند کارهای بزرگی را در سطح جهانی انجام دهند.

چهری با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی دانشجویی باید علم محور و محتوی محور باشند افزود: دانشجویان باید از ظرفیت‌های علمی و فرهنگی یکدیگر برای گام برداشتن به سوی هدف‌های مهم استفاده کنند.

وی با اشاره به ایام فاطمیه بیان کرد: در این ایام عده‌ای به اسم فاطمه زهرا(س) و شیعه به‌دنبال ایجاد اختلاف میان شیعه و اهل سنت هستند که باید با هوشیاری خود مراقب این دسته از افراد باشیم.

چهری با بسان اینکه جلسات هفتگی توسل به اهل بیت در کنار علم بسیار موثر و حائز اهمیت است خاطرنشان کرد: شیعه بودن به معنی پیروی کردن است و تمامی شیعیان جهان اسلام جزء یک گروه هستند و نباید اختلافی بین آن‌ها باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه قرآن و اهل بیت باید معیار و میزان ما باشد افزود: اگر قرآن و اهل بیت را هرکدام به تنهایی میزان و معیار قرار دهیم قطعاً دچار انحراف شده‌ایم و باید هر دو را با هم معیار و میزان قرار دهیم.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads