کد خبر: 133215 - تاریخ: دوشنبه، 27 فوریه 2017 - 00:27

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س)؛

ایام فاطمیه دوم هیئت در خمام کجا برویم؟

برنامه هیئت‌های عزاداری خمام را در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در ادامه این گزارش مشاهده کنید.

به گزارش خوبان: مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه از سه شنبه «10اسفتد» به مدت سه شب  بعد ازنماز مغرب و عشاء در مسجد جامع خمام برگزار می گردد در این مراسم حجت الاسلام محمود قاسمیان امام جماعت مسجد جامع خمام به عنوان سخنران و محمود پورمند و محمدعلی رحیمی نیز مداح می پردازند.

همچنین مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه از «9 لغایت 12 اسفند»  توسط هیئت متوسلین به امام زمان (عج) و هیئت جنت الرضا(ع) واقع در خیابان فرهنگ، حسینیه حضرت علی اصغر علیه السلام ساعت 19:30 شب با سخنرانی ححت اسلام سجاد خوشفهم،ححت اسلام رضا یگانه،ححت اسلام علی نوروری و مداحی برادران الیاس آستی  امیرحسین خائفی و سید محمدرضا مومنی مداحی می کنند.

در مراسمی دیگر که از امشب به مدت 5 شب در حسینیه صاحب الامر (عج) خمام بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می گردد، در این مراسم حجت الاسلام کریم عاشوری رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بندرانزلی به سخنرانی می پردازند و برادر محمود پورمند و الیاس رجائی به مداحی می پردازند.

مراسم دهه دوم فاطمیه از سه شنبه  «10 اسفند» به مدت 3 شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع چوکام با سخنرانی حجت الاسلام شعبانپور و مداحی برادر الیاس رجائی  برگزار می‌گردد.

از ۵ تا ۱۲ اسفند ماه هر شب بعداز نماز مغرب و عشاء مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام و مداحی کربلائی صداقت در مسجد سیدالشهدا برگزار می گردد.

انتهای پیام/2579


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads