کد خبر: 133119 - تاریخ: یکشنبه، 26 فوریه 2017 - 08:35

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان:

۱۲۱ نفتکش برای سوخت رسانی نوروزی در گیلان آماده است

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان اعلام کرد: ناوگان حمل و نقل فرآورده های نفتی استان با برخورداری از ۱۲۱ دستگاه نفتکش برای سوخت رسانی در ایام نوروز آمادگی کامل دارد.

به گزارش خوبان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان، علی اصغر عباسی از آمادگی ۱۲۱ دستگاه نفتکش فعال برای سوخت رسانی به مسافران نوروزی، مجاری عرضه و سایر صنایع مصرف کننده فرآورده های نفتی درایام نوروز خبر داد.

وی با اشاره به حجم مسافران نوروزی در گیلان گفت: بر اساس آمار سال های گذشته، پنج میلیون گردشگر در ایام نوروز استان گیلان را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند که این امر لزوم سوخت رسانی بهینه به مسافران نوروزی و مردم استان را بیش از پیش مشخص می کند.

عباسی خاطر نشان کرد: به همین منظور جلسه ای برگزار شده و در الزامات بر سوخت رسانی به جایگاه ها و مجاری عرضه توزیع سوخت و خانوارهای مصرف کننده نفت سفید، ارسال سوخت به موقع توسط نفتکش ها به نیروگاه های رشت و پره سر و رعایت الزامات HSE نفتکش ها به مسئولان مربوطه ابلاغ شد .

وی همچنین برهمکاری بیش ازپیش شرکت های پیمانکاری وحمل ونقل سوخت با مسئولان و پرسنل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برای سوخت رسانی مطلوب در ایام نوروز تاکید کرد.

انتهای پیام/5252


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads