کد خبر: 133116 - تاریخ: یکشنبه، 26 فوریه 2017 - 08:32

گزارش‌ اولیه علت دقیق حادثه «پلاسکو» تهیه شد

عضو کمیسیون عمران مجلس از قرائت گزارش نهایی کمیسیون متبوعش درباره حادثه ساختمان پلاسکو پس از بررسی لایحه بودجه در صحن علنی مجلس خبر داد.

به گزارش خوبان، سیداحسن علوی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دستور یک ماهه رئیس مجلس به کمیسیون عمران برای بررسی علت دقیق حادثه پلاسکو، اظهار داشت: کمیسیون عمران در این باره نشست‌های مختلفی را با مسئولان مربوطه برگزار کرده است.

وی ادامه داد: در جریان بررسی این گزارش، مکاتباتی با مسئولان ذیربط صورت گرفت و اسناد و مدارکی نیز به کمیسیون واصل شد تا اعضا بتوانند بررسی دقیق‌تری نسبت به علت دقیق وقوع حادثه ساختمان پلاسکو داشته باشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه اکنون گزارش‌های اولیه علت دقیق وقوع حادثه پلاسکو تهیه شده است، تصریح کرد: به دلیل بررسی لایحه بودجه 96 در صحن علنی مجلس،‌ پس از بررسی بودجه، گزارش نهایی کمیسیون عمران درباره علت حادثه ساختمان پلاسکو در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.

علوی با اشاره به گزارش نهایی کمیسیون عمران مجلس درباره ساختمان پلاسکو، گفت: مقصربودن یا نبودن و همچنین میزان تقصیر و کوتاهی دستگاه‌های مسئول در این گزارش به طور شفاف به اطلاع مردم و نمایندگان می‌رسد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد سازمان مدیریت بحران کشور و سازمان مدیریت شهر تهران در بخش‌های مختلف به‌ ویژه در موضوع امداد، نجات و آواربرداری در این گزارش مفصل بررسی و گزارش می‌شود.

انتهای‌ پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads