کد خبر: 132943 - تاریخ: پنج‌شنبه، 23 فوریه 2017 - 09:55

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گیلان:

افرادی به‌ظاهر انقلابی در فتنه ۸۸ جاده صاف‌کن دشمن شده‌اند‌

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه افرادی به ظاهر انقلابی در فتنه ۸۸ جاده صاف‌کن دشمن شده‌اند گفت: دشمن در فتنه ۸۸ با استفاده از عناصر خودفروخته داخلی به‌دنبال آشوب در کشور بود.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری شب گذشته در دوره تربیت و تعالی فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان لنگرود، اظهار داشت: نهضت ایران اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) بر دشمن فائق آمد و به پیروزی رسید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: این موضوع برای دشمنان گران آمد و برای سرنگونی این نظام از همان ابتدای انقلاب توطئه‌ها و دسیسه‌های گوناگونی را پیاده کردند.

وی ایجاد انحراف در انقلاب اسلامی با استفاده از عناصر خودفروخته و نفوذی داخلی را از دسیسه‌های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: دشمن در فتنه 88 با استفاده از عناصر خودفروخته داخلی به‌دنبال آشوب در کشور بود.

تسخیری با بیان اینکه افرادی به ظاهر انقلابی در فتنه 88 جاده صاف کن دشمن شدند گفت: در زمان پیامبر اسلام(ص) نیز کسانی بودند که اسلام را قلباً قبول نداشتند و تحت تأثیر شرایط آن زمان به اسلام روی آوردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان اظهار داشت: این افراد پس از ارتحال پیامبر اسلام(ص) بلافاصله جانشین برحق پیامبر را کنار زده و در دین اسلام انحراف ایجاد کردند و با این کار مرتکب گناهی نابخشودنی شدند.

‌تسخیری ولایت و امامت را از اصول مهم اسلام دانست و خاطرنشان کرد: افرادی که اصل امامت و ولایت را انکار می‌کنند مرتد هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، ایجاد انحراف در نظام اسلامی را مهمترین هدف دشمن در فتنه 88 عنوان کرد و گفت: در فتنه 88 برخی از افراد و سران فتنه با حمایت‌های پنهانی غرب به‌دنبال ایجاد آشوب و انحراف در کشور بودند.

وی با اشاره به اینکه در فرازی از خطبه حضرت زهرا(س)آمده است “شیطان به کمک افراد پیاده نظامش اهدافش را دنبال کرده و پنهانی از این افراد حمایت می‌کند” افزود: فتنه 88 نیز نمود عینی همین موضوع بود که با درایت رهبری و بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی به زباله دان تاریخ فرستاده شد.

تسخیری با تاکید بر هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان خاطرنشان کرد‌: بصیرت دینی و سیاسی در زمان حاضر یکی از راهکارهای اساسی برای حفظ نظام و انقلاب است.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads