کد خبر: 132930 - تاریخ: پنج‌شنبه، 23 فوریه 2017 - 09:08

به دلیل تخصیص نیافتن اعتبارات؛

زیرساخت های گیلان در چند سال اخیر۳۰۰میلیارد تومان خسارت دیده است

معاون امورعمرانی استاندار گیلان از تخصیص نیافتن اعتبارات لازم برای ترمیم زیرساخت های گیلان خبر داد و گفت:زیرساخت های استان به همین طی چند سال اخیر ۳۰۰میلیارد تومان خسارت دیده است.

به گزارش خوبان، حجت شعبان‌پور درنشست با خبرنگاران که بعدازظهر چهارشنبه برگزار شد با اشاره به وضعیت اختصاص ۷۰ میلیارد تومانی به اداره کل مدیریت بحران استانداری، اظهار کرد: از این مبلغ ۳۰ میلیارد تومان جزء مصوبات سفر ریاست جمهوری در زمینه پرداخت مطالبات چندین ساله صیادان است.

وی با بیان اینکه مدیریت بحران نمی‌تواند این اعتبار را در بخش‌های دیگر خسارت دیده‌ استان هزینه کند، افزود: مابقی اعتبار به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان بوده که هنوز تخصیص نیافته است.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به اینکه امسال نقدینگی برای جبران خسارت ها به استان پرداخت نشده است، گفت : انتظار می رود تا پایان سال تخصیص لازم انجام شده تا بتوانیم خسارت‌های گذشته را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه به دلیل بروز بلایای طبیعی و حوادث پیش بینی نشده در سال ۹۵ زیر ساخت‌های استان آسیب جدی دیده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل عدم تخصیص اعتبارات سازمان مدیریت بحران، نتوانستیم این زیر ساخت ها را به خوبی ترمیم کنیم.

شعبان پور به خسارت ۳۰۰ میلیارد تومانی به زیرساخت های گیلان طی چند سال اخیر اشاره و تصریح کرد: در صورت اینکه ۴۰ میلیارد تومان بصورت کامل تخصیص یابد در مقابل حجم خسارت‌ها مبلغ کمی است.

وی ادامه داد: انتظار داریم مبالغ تخصیص یافته برای بازسازی تأسیسات زیربنایی و سایر بخش های خسارت دیده افزایش یابد.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به اینکه برف روزهای ۱۳ و ۱۴ بهمن به ۹ شهر و ۸۰۰ روستای گیلان خسارت وارد کرده است، افزود: ۱۵۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خسارت در این روزها وارد شده و خسارت برف پایان بهمن نیز به زودی اعلام می شود.

 

منبع:مهر

انتهای پیام/987


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads