کد خبر: 13291 - تاریخ: شنبه، 1 دسامبر 2012 - 17:34

جلوگیری از سخنرانی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در کنگره میرزا

خوبان خبر: با توجه به حضور عالی ترین مقام اجرایی کشور ، نمایندگان مردم گیلان طی توافقی پیشنهاد دادند، عاشوری رئیس مجمع نمایندگان استان به نمایندگی از ۱۳ نماینده گیلانی در فرصتی کوتاه به بیان مشکلات استان در این برنامه بپردازد اما این درخواست طی رایزنی هایی که برگزار کنندگان با نهاد ریاست جمهوری داشتند، بنا بر شنیده ها از سوی رئیس جمهور رد گردید.

به گزارش خوبان به نقل از شاهد شمال، همزمان با برگزاری نخستین کنگره ملی بزرگداشت میرزا کوچک خان جنگلی در مجتمع زیبا کنار که با حضور رئیس جمهور برگزار گردید. نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی طی توافقی با یکدیگر به برگزار کنندگان همایش پیشنهاد دادند با توجه به حضور عالی ترین مقام اجرایی کشور ، عاشوری رئیس مجمع نمایندگان استان به نمایندگی از ۱۳ نماینده گیلانی در فرصتی کوتاه به بیان مشکلات استان در این برنامه بپردازد.

این درخواست تا شب پیش از برگزاری همایش طی رایزنی های برگزار کنندگان با نهاد ریاست جمهوری ، بنا بر شنیده ها از سوی رئیس جمهور رد گردید و پافشاری نمایندگان منجر به این امر شد تا قول های مبنی بر انجام سخنرانی رئیس مجمع در فواصل برنامه ها داده شود که این امر در طول برگزاری این مراسم تحقق پیدا ننمود.

در پی عدم فرصت برای سخنرانی رئیس مجمع نمایندگان استان ، سه تن از نمایندگان مردم گیلان ( آقایان کوچکی نژاد، حکیمی و عاشوری ) جلسه را به نشانه اعتراض ترک نمودند.

در پی این اتفاقات خبرنگار شاهد شمال ، نظر مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت را در این خصوص جویا شد که وی گفت: شایسته بود در برنامه ای که در گیلان در حال برگزاری است فرصتی هر چند کوتاه ، بطوری که ما تنها درخواست تنها ۳ دقیقه وقت کرده بودیم ، به رئیس مجمع نمایندگان استان بعنوان نماینده ۱۳ نماینده مردم گیلان و آنان نیز به نمایندگی از دو و نیم میلیون مردم داده می شد تا اندکی از مشکلات این خطه را به استحضار رئیس جمهور می رساندیم.

وی افزود : این بی توجهی به نظرات نمایندگان ، قطعا بازتاب خواهد داشت و در قالب نامه یا نطق در مجلس از سوی نمایندگان گیلان مطرح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شاهد شمال ، تجمعی از سوی چایکاران در خارج از محل برگزاری همایش برگزار شد و هرچند حضرت آیت ا… قربانی نماینده محترم ولی فقیه در استان ، اشاراتی به مشکلات این خطه داشتند ولی لازم بود دقایقی هم فرصت در اختیار رئیس مجمع نمایندگان استان برای بیان مشکلات قرار گیرد.

 

انتهای پیام/س.د

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads