کد خبر: 132865 - تاریخ: سه‌شنبه، 21 فوریه 2017 - 22:05

شناسایی و دستگیری باند جعل اسناد و مدارک دولتی در رشت

– رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری باند جعل اسناد و مدارک دولتی در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خوبان، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک باند جعل اسناد و مدارک دولتی در شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان گیلان قرار گرفت.
وی ادامه داد: طبق بررسی ها، کلاهبرداران جاعل خانواده زندانیانی که نیازمند تهیه سند و وثیقه بودند را طعمه قرار می دادند که کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات پلیسی ، یکی از متهمان 65 ساله که به عنوان راننده در جلو درب دادسرا پرسه می زد را شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ کریمی افزود: متهم مذکور پس از دستگیری به همدستی سه مرد 37، 44و 38 ساله سابقه دار اهل و ساکن رشت اعتراف کرد.
به گفته رئیس پلیس آگاهی گیلان، این افراد با دریافت وجه نقد از خانواده زندانیان، وعده تهیه سندهای معتبر را به آنها می دادند که متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه جاعلان 50 برگ وکالت نامه سفید امضاء و جعلی و مقدار قابل توجهی سند و اوراق قلابی اشخاص و شرکت ها کشف و ضبط شد.
وی گفت: جاعل این باند فنون جعل را از خارج از کشور فرا گرفته بود و این کلاهبرداران مبلغ 800 میلیون ریال از شهروندان رشت کلاهبرداری کرده بودند.

 

انتهای پیام/41568


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads