کد خبر: 132817 - تاریخ: سه‌شنبه، 21 فوریه 2017 - 08:33

مدیرعامل شرکت صنایع چوب اسالم:

شرکت چوکا نیازمند کمک و توجه مسئولان است

مدیرعامل شرکت صنایع چوب اسالم با بیان اینکه از گام‌های اساسی اقتصاد مقاومتی حمایت از محصولات تولید داخلی و کارخانجات کشور است، گفت: برای اینکه صنایع چوب با برند اسالم زنده بماند نیازمند کمک مسئولان هستیم.

به گزارش خوبان ، گل محمد بامری اظهار داشت: شرکت صنایع چوب اسالم قطب اقتصادی منطقه است و انتظار ما از دولتمردان همچون گذشته این است که نگاه ویژه‌ای به این شرکت داشته باشند تا با توجه به پتانسیل‌های بسیار زیاد این شرکت شاهد رونق اقتصادی منطقه باشیم.

وی با بیان اینکه شرکت صنایع چوب اسالم از با سابقه‌ترین شرکت‌های صنایع سلولزی کشور است گفت: محصولات چوکا نمونه‌ای ممتاز از تولید ملی است که تمام ملزومات اولیه تولیدات آن در خود کشور و به‌ویژه منطقه گیلان موجود است و برای هرچه بهتر شدن و افزایش تولیدات آن توجه بیشتر دستگاه‌های مختلف اجرایی ضروری است.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب اسالم ابراز داشت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، سال 95 سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل است و بر همین اساس یکی از گام‌های اساسی اقتصاد مقاومتی حمایت از محصولات تولید داخلی و کارخانجات کشور است.

بامری افزود: در سال‌های اخیر با توجه به وضع تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمنان نظام، فضای کسب و کار برای تولید مساعد نبوده و مشکلات متعددی بر سر راه تولیدکنندگان وجود داشته است که این خود می‌طلبد تا با همکاری دستگاه‌های مرتبط به‌ویژه سیستم بانکی بتوانیم چرخ‌های تولید را با سرعت بیشتری به گردش در آوریم.

وی گفت: تمام تلاش خود را برای اعتلای اقتصاد ایران اسلامی عزیز نهاده‌ایم و دور از مسائل حاشیه‌ای وقت خود را صرف مسئله تولید کرده‌ایم و وظیفه خود را حفظ کیفیت محصولات می‌دانیم چون کیفیت، خود یک تبلیغ اساسی برای شرکت‌ها بالاخص شرکت صنایع چوب اسالم است.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب اسالم با اشاره به برگزاری دو نمایشگاه تخصصی و بین المللی صنایع چوب در تهران و حضور پررنگ شرکت صنایع چوب اسالم در این نمایشگاه‌ها، اعلام کرد: ما به دنبال طراحی و اجرای سه برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در شرکت چوکا هستیم.

وی برنامه کوتاه‌مدت شرکت را افزایش روز افزون کیفیت و کمیت تولید با استفاده از تجهیزات موجود است دانشت و افزود: امروز با پشت سر گذاشتن تولید 840 ورق به  تولید 900 ورق نئوپان در روز رسیدیم و در برنامه میان‌مدت ما نیز بحث افزایش ظرفیت تولید در کنار ثبات کیفیت است.

بامری راه‌اندازی خط تولید 700 متری تا 1000 مترمکعبی تخته خام را به‌عنوان برنامه آینده شرکت عنوان کرد و گفت: ما می‌خواهیم صنایع چوب با برند اسالم زنده بماند و در این مسیر با توجه به وجود پتانسیل‌های بی‌نظیر، نیازمند کمک مسئولان هستیم.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads