کد خبر: 132796 - تاریخ: دوشنبه، 20 فوریه 2017 - 23:24

نماینده‌ مردم رودسر و املش در مجلس:

اقتصاد گیلان با بنياد بركت شتاب گرفته است

نماینده‌ مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد برکت موجب شتاب اقتصاد گیلان شده است.

به گزارش خوبان به نقل از روابط‌عمومی بنیاد برکت، اسدالله عباسی  با اشاره به سرمایه‌گذاری، مشارکت و همراهی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ساخت و بهره‌برداری از چندین واحد تولیدی و اقتصادی در استان گیلان، اظهار کرد: با کمک بنیاد برکت شاهد حرکت پرشتاب اقتصاد و تولید در استان برای برطرف کردن محرومیت و کمک به اقتصاد مقاومتی هستیم.

وی درباره‌ نحوه‌ ارائه خدمات بنیاد برکت در حوزه‌ انتخابیه‌ خود افزود: اکنون در این منطقه اقدام‌های مشترک بین سپاه و بنیاد برکت در یکی از دهستان‌ها آغاز شده که به‌زودی ثمر می‌دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم ادامه داد: مقرر شده این منطقه به عنوان روستای نمونه در زمینه‌ عمران، اشتغالزایی و بهداشت و درمان توسعه یابد، ضمن اینکه به زودی جلساتی با حضور مسؤولان این بنیاد برای تصمیم‌گیری به منظور بهره‌مندی از دیگر خدمات برکت برگزار می‌شود.

وی به سرمایه‌گذاری و مشارکت سه هزار و 212 میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در طرح‌های توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، زیربنایی، آموزشی، فرهنگی مذهبی، حمایتی و درمانی در مناطق محروم و روستایی استان اشاره کرد و افزود: با کمک بنیاد برکت اقدام‌های جهادی بسیار ارزشمندی برای تولید و چرخه‌ اقتصادی استان و مناطق محروم در سراسر کشور انجام گرفته که باید قدردان این زحمات بی‌منت بود.

عباسی با بیان اینکه ساخت مراکز فرهنگی، مساجد، مدارس مجهز به ملزومات آموزشی و کتاب‌خانه‌ها توانسته چهره‌ی روستاها و مناطق محروم را دگرگون کند، ‌یادآور شد: رونق اقتصادی در مناطق محروم و ایجاد اشتغال پایدار در کنار اقدام‌های آموزشی و فرهنگی و علمی کار بسیار پسندیده‌ای بوده که نشانه اقدام‌های بنیاد برکت در راستای توسعه‌ همه‌جانبه است.

انتهای پیام/2300/ب/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads