کد خبر: 132767 - تاریخ: دوشنبه، 20 فوریه 2017 - 12:35

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان:

بیمه شدگان تامین اجتماعی نیاز به ارائه دفترچه بیمه ندارند

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی گیلان گفت: با اجرای طرح الکترونیکی شدن نسخ بیمه شدگان تامین اجتماعی، بیمه شدگان تامین اجتماعی با مراجعه به درمانگاه و بیمارستان تامین اجتماعی استان نیاز به ارائه دفترچه بیمه ندارند.

به گزارش خوبان، محمدحسین شهدی‌نژاد صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان حدود یک ماه است که طرح الکترونیکی شدن نسخ بیمه شدگان تامین اجتماعی را در استان اجرایی کرده است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان گیلان تصریح کرد: در طرح مذکور بیمه شدگان تامین اجتماعی با مراجعه به درمانگاه و بیمارستان تامین اجتماعی استان نیاز به ارائه دفترچه بیمه ندارند.

وی با بیان اینکه عدم وجود پرونده الکترونیکی و سوابق بیماری یکی از مشکلات بیماران است تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی برای برطرف کردن این مشکل در مراکز تحت پوشش خود اقدام به استقرار طرح حذف نسخ کاغذی و ثبت نسخ الکترونیکی کرده است.

شهدی‌نژاد با بیان اینکه طرح مذکور در استان گیلان از بیستم دی ماه در استان آغاز شد خاطرنشان کرد: در حال حاضر قریب به 100 درصد نسخ پزشکان در مراکز ملکی تامین اجتماعی گیلان به‌طور الکترونیک است.

وی طرح مذکور را در کوتاه مدت جایگزین طرح پزشک خانواده عنوان کرد و افزود: در این طرح سوابق پزشکی بیمار ثبت شده و نسخ به‌صورت خوانا به داروخانه‌ها تحویل داده می‌شود و تمامی خطای انسانی در این طرح از بین می‌رود.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی گیلان از خرید مجهزترین دستگاه ام آر آی در بیمارستان تامین اجتماعی استان خبر داد و افزود: در آینده‌ای نزدیک بیمه شدگان تامین اجتماعی می‌توانند بدون پرداخت هزینه، ام آر آی خود را در این بیمارستان انجام دهند.

 

منبع:تستیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads