کد خبر: 132737 - تاریخ: دوشنبه، 20 فوریه 2017 - 08:40

در خواست مسئول امور مالی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان رشت:

ساخت بانک رفاه و درمانگاه تامین اجتماعی در خمام

مسئول امور مالی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان رشت گفت:از مسولین انتظار می رود تا با ایجاد یک کانون مستقل ،تاسیس بانک رفاه کار گران و همچنین ساخت یک درمانگاه تامین اجتماعی باز نشستگان را یاری دهند.

احمد شمس مسئول امور مالی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان رشت در گفت و گو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به کثرت این قشر که زیر پوشش تامین اجتماعی دائر شد و فعالیت خود را از ۲ سال قبل شروع کرده و توانسته در طی ۱۸ ماه گذشته بیش از ۱۲۰۰ مورد را جذب کند،اظهار داشت: خوشبختانه هر روز تعداد افراد بازنشسته جهت ارائه مدارک مورد نیاز افزوده شده است.

شمس افزود: از ابتدای سال ۹۵ با توجه به سهمیه اختصاص یافته از کانون شهرستان رشت حدود ۵۰ نفر از بازنشستگان را به زیارت امام رضا (ع) اعزام کردیم.

این مسئول تصریح کرد:این دفتر با ایجاد صندوق قرض الحسنه با تعداد ۴۰۰ نفر عضو و سرمایه ۹۰ میلیون تومانی، ۸۵ وام ۱ میلیون تومانی به اعضای این صندوق داده است.

وی با اشاره به اینکه با پی گیری بخشدار ۲۱ وام ۱۰ میلیون تومانی از بانک ملی در اختیار همکاران قرار گرفت،گفت: با توجه به این که افراد تحت پوشش تامین اجتماعی شهر خمام حدود ۴۰۰۰ نفر هستند،

مسئول امور مالی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان رشت در پایان گفت:از مسولین انتظار می رود تا با ایجاد یک کانون مستقل ،تاسیس بانک رفاه کار گران و همچنین ساخت یک درمانگاه تامین اجتماعی باز نشستگان را یاری دهند.

 

 

انتهای پیام/۸۹۸۷۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads