کد خبر: 13267 - تاریخ: شنبه، 1 دسامبر 2012 - 16:38

بازگشت مجری ممنوع‌الکار به تلویزیون

خوبان خبر: اختلاف سلیقه‌ها در حوزه‌ی برنامه‌سازی وجود داشته است و حرف من هم این بوده است که اگر ما در برنامه‌ها دچار خودسانسوری شویم، مخاطبان را از دست می‌دهیم.

به گزارش خوبان به نقل از ایسنا، محمود شهریاری پس از چند ماه دوری از تلویزیون، به دعوت شبکه بازار با اجرای برنامه‌ی جدیدی در این شبکه تحت عنوان «از همین امروز» به روی آنتن می‌رود.

این مجری تلویزیون درباره‌ی لزوم حمایت مدیران از مجریان محبوب اظهار کرد: اختلاف سلیقه‌ها در حوزه‌ی برنامه‌سازی وجود داشته است و حرف من هم این بوده است که اگر ما در برنامه‌ها دچار خودسانسوری شویم، مخاطبان را از دست می‌دهیم.

محمود شهریاری، با اعتقاد بر اینکه حفظ مخاطب از نان شب هم برای صدا و سیما واجب‌تر است، افزود: در حال حاضر شبکه‌های متعدد ماهواره‌یی هر روز مثل قارچ سبز می‌شوند و در این راستا باید سعی کنیم مخاطبانمان را با ساخت برنامه‌هایی که مورد علاقه‌شان است حفظ کنیم و از دست ندهیم.

متاسفانه نمی‌توانم انکار کنم، اتفاقی که نباید می‌افتاد افتاده است و برخی از مخاطبان ما به شبکه‌های ماهواره‌یی عادت کرده‌اند و برگرداندنشان خیلی سخت است، حداقل تلاش کنیم برای بقیه‌ی مخاطبان این اتفاق نیفتد.

شهریاری همچنین درباره‌ی موضوع و ساختار برنامه «از همین امروز» در شبکه بازار توضیح داد: هدف این برنامه این است که اگر تصمیمی و یا چشم‌اندازی برای خودمان در زندگی ترسیم کرده‌ایم، از همین امروز نگذاریم فرصت‌هایمان از دست برود.

در قسمت اول این برنامه درباره‌ی مشاغل خانگی صحبت می‌کنیم؛ مشاغلی که با امکانات ناچیز افراد آن را در خانه راه انداخته‌اند و ضمن اینکه خود و چند نفر دیگر را اداره می‌کنند به ایجاد اشتغال هم کمک زیادی می‌کنند.

محمود شهریاری در پایان در پاسخ به اینکه آیا پیشنهاد جدیدی برای اجرا داشته است یا نه؟ پاسخ داد: شبکه پنج سیما اجرای مسابقه‌ای را به من پیشنهاد کرده است که هنوز در دست مطالعه است.

انتهای پیام/ م


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads