کد خبر: 132615 - تاریخ: شنبه، 18 فوریه 2017 - 14:05

شعبانپور خبرداد

برف در ارتفاعات گیلان به ۲ متر رسید | سامانه بارش‌زا در حال خروج از گیلان است

حجت شعبانپور بیان کرد: در حال حاضر بارش برف از سمت غرب استان پایان یافته و در مناطق مرکزی نیز شاهد کاهش ابر هستیم و بتدریج، این سامانه از سمت شرق گیلان خارج می شود.

به گزارش خوبان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: در ارتفاعات استان بارش ۲ متری برف و در مناطق جلگه ای، میزان بارش ۱۱۰ سانتیمتر گزارش شده است.

حجت شعبانپور در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: در حال حاضر بارش برف از سمت غرب استان پایان یافته و در مناطق مرکزی نیز شاهد کاهش ابر هستیم و بتدریج، این سامانه از سمت شرق گیلان خارج می شود.
وی ادامه داد: معابر اصلی شهر رشت باز است و از نیمه های شب تا حال حاضر، عملیات برفروبی به طور مجدد شروع شده و عوامل خدمات شهری، در حال بازگشایی مسیرهای اصلی در معابر هستند.
شعبانپور با بیان اینکه تمامی راه های اصلی گیلان باز است، افزود: محورهای اصلی از جمله آزادراه رشت – قزوین و همچنین مسیر رشت – لاهیجان باز شده و تردد در راه های فرعی نیز برقرار اما به سختی همراه با زنجیرچرخ امکانپذیر است.
معاون استاندار گیلان با اشاره به از مدار خارج شدن ۶۶ پست فوق توزیع برق و قطعی طولانی مدت برق شهرهای آستانه اشرفیه، کوچصفهان، لشت نشاء ، کیاشهر و خشکبیجار گفت: عوامل امدادی و اکیپ های برقرسانی، در تلاش برای رفع مشکل قطعی برق ناشی از بارش برف سنگین هستند.
به گفته شعبانپور ، پس از خاتمه بارش ها و بازگشت شرایط به حالت عادی، خسارت های واردشده به زیرساخت های استان بررسی و محاسبه خواهد شد.

 

منبع:دیار میرزا

انتهای پیام/258


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads