کد خبر: 132435 - تاریخ: پنج‌شنبه، 16 فوریه 2017 - 17:10

جانشين فرماندهي انتظامي گيلان:

رانندگان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: رانندگان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

به گزارش خوبان، سرهنگ “مهرداد مهرگان” در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به بارش برف در روزهای پیش رو، اظهار داشت: با توجه به شرایط راه‌ها، رانندگان در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هشدارهای لازم به کلیه‌ سازمان‌های امدادی و عملیاتی داده شده، تصریح کرد: پلیس از اولین ساعات برف حضوری جدی در کنار شهروندان خواهد داشت.

وی رانندگی با سرعت مطمئه و رعایت احتیاط‌های لازم را در این ایام ضروری عنوان کرد و اضافه کرد: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نیز فاصله طولی مناسب با وسیله جلویی در چنین شرایطی، سلامت خود و سرنشینان را تضمین کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان، پلیس بنا به وظایف ذاتی خود از تردد رانندگان فاقد زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در محورهای برف گیر و یخ زده جلوگیری می کند.

سرهنگ مهرگان اطمینان از سلامت فنی خودرو، کنترل سیستم های گرمایشی و روشنایی، برف پاک کن، مخزن شیشه شور و نیز پربودن باک بنزین را ضروری دانست و اظهار داشت: شهروندان برای اطلاع از وضعیت جاده های کشور با شماره تلفن های ۸۸۲۵۵۵۵۵- ۱۲۰ تماس گرفته و یا به سایت راهور ۱۲۰ مراجعه کنند.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/877


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads