کد خبر: 132395 - تاریخ: پنج‌شنبه، 16 فوریه 2017 - 09:55

رییس مجمع نمایندگان گیلان:

مسؤلان گیلان تعامل واقعی با مجمع نمایندگان داشته باشند

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید براینکه تعامل مسؤلان گیلان با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نباید یک سویه باشد، گفت: اگر یک سویه باشد مشکلات بر سرجای خود باقی خواهد ماند.

به گزارش خوبان، عباسی در تشریح وضعیت گیلان اظهار کرد: گیلان هنوز در بخش های زیر ساختی در ابعاد مختلف مشکلات و کمبودهای زیادی با وجود تلاش های مسؤلان دارد.

وی ادامه داد: عمده این مشکلات اختصاصی گیلان نیست بلکه این جنس خلاء ها و کمبودها در گیلان با سایر شهرها و استان های کشور مشترک است.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به این موضوع که اشتغال، صنعت و اقتصاد مشکلات عمده گیلان است، تصریح کرد: زیر ساخت های توسعه باید رشد چشمگیری داشته باشند.

عباسی با بیان اینکه مسؤلان گیلان باید به بحث زیرساخت های توسعه توجه خاصی داشته باشند، اضافه کرد: مسؤلان گیلان باید تعامل واقعی با نمایندگان استان داشته باشند.

وی با تأکید براینکه تعامل مسؤلان گیلان با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نباید یک سویه باشد، اضافه کرد: اگر یک سویه باشد مشکلات بر سرجای خود باقی خواهد ماند.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به این موضوع که وحدت، همدلی و تعامل پیش نیاز توسعه و آبادانی است، تصریح کرد: نباید در این مباحث کمبود داشته باشیم و باید در این راستا گام های بلندتری برداشته شود.

وی با بیان این مطلب که رونق کشاورزی، احیاء صنایع و رفع معضلات زیست محیطی محورهای مختلف سیاست های ما در گیلان است، اضافه کرد: جهت تحقق این مسائل نیاز به تعامل واقعی مسؤلان گیلان با مجمع نمایندگان داریم.

عباسی در ادامه تصریح کرد: نمایندگان گیلان در خانه ملت به طور جدی پیگیر روند تکمیل و بهره برداری پروژه های ملی در استان گیلان هستند و در این راستا گام برمی دارند.

وی تأکید کرد: این پروژه ها نظیر سدهای شفارود و پلرود ساختاری ملی دارند و باید به روند فیزیکی آن سرعت بخشید و اعتبارات مورد نیاز آنها تأمین شود.

رییس مجمع نمایندگان گیلان در خاتمه اظهار کرد: سایت نفتی رودسر هم در فهرست پروژه های ملی قرار دارد و باید با تخصیص اعتبارات ملی مورد بهره برداری قراربگیرد.

انتهای پیام/875


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads