کد خبر: 132388 - تاریخ: پنج‌شنبه، 16 فوریه 2017 - 09:24

اخذ مجوز ایجاد دو طرح بزرگ صنعتی در فومن و شفت

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس از اخذ مجوز ایجاد دو طرح بزرگ صنعتی در فومن و شفت خبر داد و گفت: بنا است با پیگیری‌ها و رایزنی‌ها این دو طرح در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام محمدمهدی افتخاری در جلسه شورای اداری فومن با بیان اینکه باید وحدت عمل و مشارکت توسط کلیه مسئولین دستگاه‌ها برای رسیدن به پیشرفت و تعالی شهرستان مدنظر قرار گیرد، اظهار کرد: مشارکت و تعامل پیشرفت را در پی خواهد داشت.

وی به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی وارد عمل شد و از شعار و کتابت پرهیز کرد. اقتصاد مقاومتی به معنای اعتماد و تکیه بر توانمندی‌های داخل است.

حجت‌الاسلام افتخاری با بیان اینکه باید برای ارائه خدمات شایسته به مردم خود و توانمندی‌ها را باور کنیم، خاطرنشان کرد: برای رونق کشاورزی و صنایع‌ تبدیلی استان و شهرستان باید گام‌های مطلوبی برداشت. باید تمام تلاشمان در راستای احیای بخش کشاورزی در شهرستان باشد.

وی بر جدی کردن و اهمیت مباحث فرهنگی، ورزشی، تربیت‌بدنی، عمران، گردشگری شهرستان تاکید کرد و گفت:این مباحث جزء اولویت‌های بنده است که به جد در حال پیگیری است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه بحث عمران و زیرساخت‌های عمران و آبادانی نیازمند اهتمام بیشتری از سوی مسئولین است، تصریح کرد: جوانان و اشتغال آنان یکی از دغدغه‌هایی است که نیازمند نگاه ویژه‌ای است. متاسفانه در شهرک صنعتی فومن هیچ اثری از تولید و اشتغال نیست و واحدهای فعال نیز درگیر مشکلات بسیاری هستند.

وی با بیان اینکه امیدست بتوانیم چراغ کم فروز شهرک صنعتی را با پیگیری‌ها و انجام اقداماتی روشن‌تر کنیم،گفت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی شاهد برف و سرمای شدید در استان خواهیم بود.

حجت‌الاسلام افتخاری با بیان اینکه با تعامل و همکاری بارش برف در هفته‌های گذشته در این شهرستان به خوبی مدیریت شد، تصریح کرد: خوشبختانه با مدیریت صحیح مشکلی با بارش برف در دو شهرستان فومن و شفت رخ نداد. امیدست بحران پیش‌بینی شده نیز به خوبی مدیریت شود.

وی به تخصیص 10میلیارد تومان اعتبار به استان گیلان طی خسارات وارده ناشی از برف اشاره کرد و گفت: از تیر ماه سال 95میزان پنج میلیارد تومان برای شهرستان فومن و سه میلیارد تومان برای شهرستان شفت تخصیص یافته است.

حجت‌الاسلام افتخاری با اشاره به بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از تقاطع غیرهمسطح ورودی فومن و بررسی مشکلات آن، گفت: مطالعات طرح و پروژه چهار بانده کردن مسیر فومن به ماسوله آغاز شده و اعتبارات خوب و قابل رضایتی به این پروژه اختصاص یافته است. همواره در این مسیر شاهد تصادفات منجر به فوت می‌باشیم.

وی با بیان اینکه شهر ماکلوان دارای پتانسیل و ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری و غیره است، یادآور شد: بنا است بزرگترین بازارچه صنعتی و باغ شهری، دهکده سلامت در این منطقه ایجاد شود. ماکلوان به یکی از قطب‌های زیبای گردشگری فومن و استان تبدیل خواهد شد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس در پایان از اخذ مجوز ایجاد دو طرح بزرگ صنعتی برای فومن و شفت خبر داد و اظهار کرد: بنا است با پیگیری‌ها و رایزنی‌ها این دو طرح در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.

 

منبع:ایسنا

انتهای پیام/654


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads