کد خبر: 132229 - تاریخ: سه‌شنبه، 14 فوریه 2017 - 21:15

رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس گیلان خبر داد

کشف 302 هزار مواد محترقه غیر مجاز در رشت

رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس گیلان از کشف 302 هزار و 800 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در رشت خبر داد.

به گزارش خوبان، علی یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس گیلان هنگام گشت‌زنی در خیابان شریعتی شهر رشت به یک محموله رها شده در کنار خیابان مشکوک شدند و آن را زیر نظر گرفتند.

وی به بارگیری محموله مذکور توسط یک دستگاه خودروی وانت اشاره کرد و افزود: خودروی مذکور پس از بارگیری کالا متوقف شد و راننده آن دستگیر شده است.

رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس گیلان با بیان اینکه در بازرسی از محموله خودروی مذکور تعداد 302 هزار و 800 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف و ضبط شده است، تصریح کرد: ارزش مواد محترقه مذکور حدود 100 میلیون ریال برآورد شده است.

به گفته یوسفی، متهم با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شده است.

وی در ادامه با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر توزیع و فروش سیگار قاچاق در یکی از محله‌های شهر رشت، بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز موضوع مذکور را پیگیری کردند.

رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس گیلان گفت: فردی به طور مخفیانه سیگارهای غیر مجاز و قاچاق را به طور مخفیانه در واحد صنفی خود به فروش می‌رساند و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شده است.

یوسفی با بیان اینکه در بازرسی از واحد صنفی متهم مذکور 25 هزار و 600 نخ سیگار و 62 پاکت توتون خارجی قاچاق کشف و ضبط شده است، یادآور شد: 65 میلیون ریال ارزش کالای کشف شده است.

وی، متهم مذکور را دارای دو مرتبه سابقه دستگیری دانست و اظهار کرد: متهم با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شده است.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads