کد خبر: 132226 - تاریخ: سه‌شنبه، 14 فوریه 2017 - 13:51

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش:

هیچ گاه با استکبار جهانی سر سازگاری نخواهیم داشت

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: اگر مقام عظمای ولایت فقط لب تر کنند، دشمنان خبیث نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از اعمال ننگینشان، پشیمان خواهیم کرد.

به گزارش خوبان، امیر فرزاد اسماعیلی در مراسم یادواره  شهید باباخانی در شهرستان نطنز، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، از دهه فجر به عنوان نماد وحدت بین رهبر معظم انقلاب و ملت یاد کرد و گفت: مردم، خیانت‌های رژیم منحوس پهلوی را هیچ گاه از یاد نخواهند برد.

وی کودتای ۲۸ مرداد را یکی از هزاران خیانت  بزرگ رژیم ستم شاهی به مردم شریف ایران قلمداد و خاطر نشان کرد: شیرینی پیروزی انقلاب اسلامی، باعث تسلای خاطر مردم شریف ایران شد به طوری که این اتفاق بزرگ و بی نظیر هیچ گاه از اذهان فراموش نخواهد شد.

اسماعیلی با بیان اینکه «نوجوانان و جوانان امروز، روزهای دفاع مقدس را درک نکرده اند»، اظهار کرد:  با این وجود، قداست دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در باورهای آن‌ها نهادینه شده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) حضور میلیونی مردم در مراسم ۲۲ بهمن ماه را گواهی بر ادعای خود خواند و گفت: یاوه گویی سران استکبار جهانی، نه تنها لرزه ای بر پیکره ملت شریف ایران وارد نمی آورد بلکه باعث همدلی و اتحاد کلمه بیشتر در ملت خواهد شد.
وی ملت ایران را گزینه‌ی روی میز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان و با تاکید بر اینکه هیچ گاه با استکبار جهانی سر سازگاری نداشته و نخواهیم داشت، اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل که هر ساله و به مناسبت‌های مختلف در سطح کشور طنین انداز می شود، نمونه بارز این عدم سازش است.

اسماعیلی تصریح کرد: جمله معروف امام خمینی (ره) که فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» نشان دهنده این است که به حول و قوه الهی این انقلاب به کوری چشم دشمنانش پیش خواهد رفت و به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولی عصر (عج) سپرده خواهد شد.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در ادامه با بیان اینکه «همه ما بدهکار خون پاک شهدا هستیم»خاطر نشان کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند که ارزیابی ملت و رهبر معظم انقلاب، خوب و قابل قبول باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هنوز روحیه دفاع مقدس در ملت ایران وجود دارد، گفت: اگر مقام عظمای ولایت فقط لب تر کنند، دشمنان خبیث نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از اعمال ننگینشان، پشیمان خواهیم کرد.
اسماعیلی در بخش دیگری از سخنرانی خود، به گزارشی از نتیجه فعالیت‌های قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) پرداخت و عنوان کرد: بر اساس گزارش eko، آسمان ایران به عنوان امن ترین آسمان منطقه شناخته می‌شود، تا جایی که امروز حجم پرواز هواپیماهای عبوری از فراز کشورمان از مرز ۱۸۰۰ پرواز در روز گذشته است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در پایان امنیتی موجود در کشور را نشان‌دهنده قدرت ملت ایران قلمداد کرد و گفت: هم اکنون پدافند هوایی با قدرت در بیش از۳۷۰۰ نقطه کشور حضور دارد و اجازه ی کوچکترین تعرضی را به دشمنان نخواهد داد.

 

منبع:ایستا

انتهای پیام*/263


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads