کد خبر: 132208 - تاریخ: سه‌شنبه، 14 فوریه 2017 - 10:15

شهردار لشت نشاء مطرح کرد:

واگذاری جایگاه cng شهرداری لشت نشاء به بخش خصوصی/ ایجاد درآمد پایدار یکی دیگر از برنامه ها شهرداری لشت نشاء است

حنظله الهی ایجاد درآمد پایدار را یکی دیگر از برنامه ها شهرداری لشت نشاء عنوان کرد و تاکید کرد: این مهم با جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در سطح شهر ممکن می شود.

به گزارش خوبان؛ حنظله الهی شهر دار لشت نشاء گفت: با توجه به اینکه شهرداران گذشته زحمات زیادی را برای این شهر متحمل شده بودند و ضمن اینکه شهر لشت نشا از پتانسیل بالایی برای خدمت‌رسانی به مردم برخوردار است، در این مدت تلاش شد تا با برنامه‌ریزی سریع و مدون خدمت رسانی مطلوبتری به شهروندان صورت گیرد.

الهی درباره شن ریزی ۲۰۰ کوچه شهر لشت نشاء بیان داشت: با توجه به درآمد های ناچیز شهرداری ها و رکود ساخت ساز نسبت به سال های گذشته، امکان اجرای آسفالت کوچه ها برای شهرداری های کوچک میسر نیست.

وی با بیان اینکه ما سعی کردیم حداقل با شن‌ریزی کوچه ها معایب کوچه های سطح شهر را برطرف کنیم گفت: در زمستان گذشته ۱۴۰ کوچه شن ریزی شده و ادامه دارد.

شهردار لشت نشا خاطرنشان کرد: از زمان تصدی پست شهرداری بالغ بر ۳کیلومتر هدایت آبهای سطحی در سطح شهر داشتیم که البته اینکار باید تعاملی بین سازمان آب و فاضلاب و شهرداری صورت بگیرد اما در لشت نشاء صد در صد کار را خود شهرداری انجام  می دهد.

شهردار لشت نشا گفت: یکی از مشکلات بزرگ لشت نشا جایگاه گاز CNG لشت نشاء است که یا مدام تعطیل بود ویا از ۶نازل یک نازل در حال کار بود.

وی با تصریح بر اینکه جایگاه CNG لشت نشاء با یک بدهی یک میلیارد و دویست میلیون تومانی از دوره شورای قبل تحویل شهرداری شد افزود:به دلایل مختلف همین بدهی  اداره گاز،گاز CNG را قطع میکرد که آخرین قطعی گاز ۳الی۴ماه طول کشید.

الهی با بیان اینکه اقدام قضایی اداره گاز هم به اتمام رسید که قرار شد CNG  شهر لشت نشاء در اختیار این اداره قرار بگیرید اذعان کرد:با پیگیری های شورای شهر و فرماندار رشت با شرکت گاز به توافق رسیده و این جایگاه را برای پرداخت بدهی ها طی مدت ۱۸ ماه به یک شرکت خصوصی واگذار کردیم .

شهردار لشت نشا با تصریح بر اینکه ممیزی کردن شهر را در برنامه داریم بیان داشت: فیش های عوارض درب منزل شهروندان تحویل داده  می شود تا شهروندان بتوانند  با پرداخت به موقع عوارض شهری به توسعه شهر خود کمک کنند.

الهی ایجاد درآمد پایدار را یکی دیگر از برنامه ها شهرداری لشت نشاء عنوان کرد و تاکید کرد: این مهم با جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در سطح شهر ممکن می شود.

شهردار لشت نشا با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین مشکلات شهر لشت نشا نبود کمربندی بندی در این شهر است گفت: برای لشت نشاء کمربندی تعریف شده و در سال گذشته  این کمربندی حتی کد دار هم نبود که بتواند اعتباری به خود تخصیص‌دهد که با همت نمایندگان مجلس‌شواری اسلامی شهرستان رشت و شواری شهر این پروژه کد دار شد.

 

انتهای پیام/263


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads