کد خبر: 132178 - تاریخ: سه‌شنبه، 14 فوریه 2017 - 08:58

فرمانده سپاه قدس گیلان:

پارک موزه‌ای متناسب با شأن و منزلت شهدای استان گیلان در استان ایجاد شود

سردار عبدالله پور گفت: پارک موزه‌ای متناسب با شأن و منزلت شهدای استان گیلان در استان ایجاد شود.

به گزارش خوبان،سردار محمد عبدالله پور در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس که در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه اظهار کرد: یاد شهدا عامل برقراری و اتصال افراد به خداوند متعال است.

وی از برگزاری جلسه ستاد راهیان نور سپاه استان با دستگاه های دخیل در بحث اعزام خبر داد و گفت:در اين جلسات تصميات خوبی در بحث اعزام ها استخراج شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که راهیان نور را بزرگترین عملیات فرهنگی معرفی کردند افزود:راهیان نور عاملی برای واکسینه کردن جوانان در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 10 هزار 272 دانش آموز گیلانی عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس شده اند گفت: بخشی از این دانش آموزان گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب و بخشی نیز به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در غرب کشور اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه روند احداث اردوگاه راهیان نور گیلان در جنوب کشور با کمبود اعتبارات به کندی پیش می رود تصریح کرد:گیلان جزء سه استان در کشور است که از داشتن اردوگاه راهیان نور محروم است.

سردار عبدالله با اشاره به ادامه داشتن اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی تا پایان سال اضافه کرد:دو اعزام به‌دلیل بارش برف و شرایط نامناسب جوی در حال حاضر به تعویق افتاده است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نداشتن اردوگاه در منطقه عملیاتی جنوب کشور در شان استان گیلان نیست گفت:سفر استاندار گیلان به این مناطق تا حدودی می تواند موجب گره گشایی مشکلات در بحث احداث شود.

وی اردوگاه راهیان نور را یکی از نیازمندی‌های استان گیلان عنوان کرد و با اشاره به اینکه استان گیلان سومین استانی است که از داشتن اردوگاه راهیان نور محروم است گفت: با توجه به برگزاری باشکوه کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان، استان نیازمند یک اردوگاه مناسب برای راهیان نور است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر اینکه بحث پارک موزه دفاع مقدس باید به‌طور ویژه در گیلان دنبال شود اظهار داشت: باید پارک موزه‌ای متناسب با شأن و منزلت شهدای استان گیلان در استان ایجاد شود.

 

انتهای پیام/ص


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads