کد خبر: 132174 - تاریخ: سه‌شنبه، 14 فوریه 2017 - 08:51

نائب رئیس شورای شهر رشت:

پس از زلزله منجیل ماشین الات شهرداری رشت تجهیز و نوسازی نشد

نائب رئیس شورای شهر رشت گفت: از زمان زلزله سال ۶۹ منجیل مشکل فقدان امکانات در زمان بحران خود را نشان داده ولی از آن زمان تاکنون مسئولان ارشد استان تلاشی برای تجهیز ماشین های لجستیک نداشته اند.

به گزارش خوبان، مظفر نیکومنش ضمن تشکر و قدردانی ازکارکنان شهرداری رشت در بحران برف گفت: با وجود همه تلاش ها باید اعتراف کنیم خدمات پاسخگوی نیاز شهر در برف نبود و باید ماشین الات شهرداری تجهیز و نوسازی شود.

وی به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ریزش برف دوباره اشاره  و بر لزوم آمادگی ماشین های لجستیگ شهرداری و نیروهای خدماتی مناطق تاکید کرد و از دیگر ادارات خدمات رسان و ستاد بحران استان هم خواست آمادگی لازم را داشته باشند.

وی افزود: از زمان زلزله سال ۶۹ منجیل مشکل فقدان امکانات در زمان بحران خود را نشان داده ولی از آن زمان تاکنون مسئولان ارشد استان تلاشی برای تجهیز ماشین های لجستیک نداشته اند و هر زمان بحران رخ می دهد تازه به فکر رفع بحران و تشکیل جلسه هستیم.

نایب رئیس شورا اضافه کرد:باید ستاد بحران استان تشکیل شده و پیش از بحران استاندار وظایف هر اداره را ابلاغ کند تا در زمان بحران شاهد چنین خسارتها و ناهماهنگی هایی نباشیم.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/7


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads