کد خبر: 132129 - تاریخ: دوشنبه، 13 فوریه 2017 - 13:40

انتقاد نماینده آستانه اشرفیه از دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

دانشگاه علوم پزشکی نمی تواند از ظرفیت های موجود استفاده کند/ قدمی برای بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی گیلان برداشته نشده است

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس گفت: قدمی برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی جنرال گیلان علی رغم داشتن مجوز، برداشته نشده است.

به گزارش خوبان محمدحسین قربانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، نسبت به هدایت بیماران مستضعف به مراکز درمانی خصوصی توسط برخی از مسئولان بخش مرتبط به دریافت خدمات خاص در بیمارستان ها و عدم ارائه خدمات پزشکی به بیماران در بیمارستان های دولتی گیلان انتقاد کرد و اظهار داشت: در خصوص دریافت خدمات بیماران آنژیو پلاستی در گیلان باید به استحضار رساند که در استان نتوانسته ایم فضایی را که از نظر امکانات و تجهیزات و رفاه عمومی نیازمند بیماران است را فراهم کنیم.

وی یکی از ضعف های دانشگاه علوم پزشکی گیلان را مسئله مذکور عنوان کرد و افزود: گیلان فرصت خوبی را از نظر جایگاه علمی اساتید دانشگاهی دارد و از این منظر اگر نگوییم گیلان در درجه اول است یقینا در درجه دوم قرار دارد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: از وجود اساتید علمی، جایگاه علمی و ضریب امکانات و درمان مردم و تجهیز بیمارستان ها ما مقداری عقب هستیم.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گیلان ظرفیت خوبی در تهران دارد، اظهار کرد: وجود دکتر نوبخت در تهران برای ما یک ظرفیت است، نباید بنشینیم تا بعضی ها برای ما کار کنند، باید رفت دنبال کار ها و پیگیری کرد.

قربانی به حضور و عضویت سه تن از نمایندگان گیلان در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اشاره کرد و گفت: سه نفر از نمایندگان گیلان از اعضای کمیسیون بهداشت هستند و وجود این افراد یک ظرفیت برای دانشگاه علوم پزشکی است، متاسفانه دوستان ما در دانشگاه علوم پزشکی نتوانسته اند از این ظرفیت ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه پیگیری ها و ارتباطات در استان می تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند، افزود: همه ی استان ها دارای یک بیمارستان جنرال هستند اما علی رغم اینکه ما در وزارتخانه مجوز یک بیمارستان هزار تختخوابی را در گیلان داریم اما هنوز قدمی در این راستا برداشته نشده است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با اشاره به اینکه اراده خوبی از دانشگاه علوم پزشکی دیده نمی شود، تاکید کرد: درست است منابع نیست اما کسانی هستند که در فاینانس شرکت کنند و در زمانی که منابع نیست می توانند با فروش یک یا دو ملک دانشگاه علوم پزشکی منابع لازم را فراهم کرد.

 

انتهای پیام/2588/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads