کد خبر: 132126 - تاریخ: دوشنبه، 13 فوریه 2017 - 13:37

سرهنگ محمدپور:

کولاک شدید در گردنه کوهین/ رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه به علت بارش برف و کولاک شدید در گردنه کوهین ممنوعیت کامل تردد کلیه وسایل نقلیه به سمت قزوین تا اطلاع ثانوی اجرا می شود، گفت: رانندگان از هرگونه تردد تا مساعد شدن شرایط جوی بپرهیزند.

به گزارش خوبان، سرهنگ حسین محمدپور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد:در محدوده آستارا از آغچای تا تونل و همچنین از بهارستان بیش از 50 سانتی متر برف باریده که تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات دیلمان، ماسوله، گردنه حیران، اسالم تالش و محور اسالم به خلخال ادامه دارد لذا تردد در این محورها با زنجیر چرخ امکان پذیر است،افزود:با توجه به بارش برف در ارتفاعات استان رانندگان هنگام تردد در مسیرهای برف گیر استان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگ محمدپور با بیان اینکه به علت  بارش برف و کولاک شدید در گردنه کوهین ممنوعیت کامل تردد کلیه وسایل نقلیه به سمت قزوین تا اطلاع ثانوی اجرا می شود،گفت:رانندگان از هرگونه تردد تا مساعد شدن شرایط جوی بپرهیزند.

رئیس پلیس راه گیلان بیان کرد:با توجه به اینکه جاده هزار و چالوس مسدود است به همین دلیل خودروهای محور مذکور به سمت گیلان حرکت می کنند،در کوهین کلیه خودروهایی که مجهز به زنجیر چرخ نباشند، برگشت داده می شوند.

وی تاکید کرد: به دلیل بارش برف در اکثر مناطق شهری استان گیلان، مطلوب است که رانندگان در  هنگام تردد فاصله طولی مناسب را حفظ کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

 

انتهای پیام/3356


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads