کد خبر: 131939 - تاریخ: جمعه، 10 فوریه 2017 - 23:22

طی پیامی صورت گرفت:

تقدير بخشدار خمام از حضور حماسی مردم در راهپيمايی يوم الله 22 بهمن

بخشدار خمام با صدور بیانیه ای از حضور حماسی مردم مومن و انقلابی این بخش در راهپیمایی 22 بهمن امسال تجلیل و قدردانی نمود.

به گزارش خوبان؛ علیرضا مسچیان بخشدار خمام با صدور پیامی از حضور حماسی مردم انقلابی و ولایتمدار بخش خمام در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر نمود. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور باشكوه مردم بخش خمام در راهپيمايي 22 بهمن نشان از آن دارد كه همه مردم، فارغ از گرايش ها و سلايق متفاوت سياسي براي استحكام بناي رفيع انقلاب، متحد و يك دل به ميدان آمده و آمادگي خود را براي مشاركت بيش از پيش اعلام مي نمايند.

وی افزود: مشاركت فعال و با نشاط مردم  در عرصه هاي مختلف سياسي اجتماعي از اهميت بالايي برخوردار  است و سرمايه ي عظيمي است كه مي توان به كمك آن معادلات بين المللي را به نفع مردم و كشور تغيير داد و البته رسالت مسئولان را براي پاسخگويي به مطالبات و درخواست هاي به حق مردم بيش از گذشته مي نمايد.

بخشدار خمام بیان کرد: ملت ایران که همواره پشتیبانی خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را در صحنه‌های مختلف به نمایش گذاشته، در 22بهمن ماه امسال نیز برگ زرینی بر افتخارات نظام افزودند تا امضای دیگری بر سر پیمان آنها با امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

نماینده عالی دولت در خمام در پایان گفت: جا دارد از آحاد مردم اعم از خانواده های معظم شهداء ، جانبازان ، ایثارگران ، رزمنده گان ، بسیجیان ، دانش آموزان ، فرهنگیان ، ورزشکاران بخش ،  مردم خوب و ولایت مدار بخش خمام و اعضای شورای اداری، دهیاران و اعضای شورای شهر و شهردار خمام که برای برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر که با اراده بی نظیر خود جلوه دیگری از شوکت و عظمت و اقتدار و میثاق ملی را در بخش به نمایش گذاشتند صمیمانه قدردانی و سپاس فراوان نمائیم.

انتهای پیام/589466


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads