کد خبر: 131720 - تاریخ: پنج‌شنبه، 9 فوریه 2017 - 11:19

به مناسب دهه مبارک فجز/

دفتر اولین پایگاه خبری رسمی خمام، لشت نشا و خشکیبیجار با حضور مسئولان افتتاح شد + تصاویر

دفتر پایگاه خبری خوبان خبر به عنوان اولین پایگاه خبری شهرهای خمام، خشکبیجار و لشت نشا صبح امروز با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خوبان خبر؛ دفتر پایگاه خبری خوبان خبر به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی شهرهای خمام، خشکبیجار و لشت نشا صبح امروز همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان افتتاح شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا عاشوری امام جمعه بخش خمام ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و تقدیر از مسئول و خبرنگاران پایگاه خبری خوبان خبر اظهار داشت: همه عزت امروز ما از شهدا و امام شهداست. آنها برای استقرار این نظام ما هم باید در کارها برای هدایت مردم از آبرو، اعتبار و از وجود خودمان بگذریم.

وی افزود: یکی از کارهای مهم و اولویت دار در نظام هدایت کردن افکار عمومی جامعه است. رسانه ها از سلاحهای پیشرفته هم اثر بیشتری دارند چرا سلاح پیشرفته در همه جا اثر و کارکرد ندارد اما رسانه در همه جا موثرند.

امام جمعه خمام ادامه داد: افکار عمومی قدرت تغییر در جامعه و حکومت ها را دارد و خود تحت تأثیر رسانه هاست. خبرگزاریها و رسانه ها امروز قدرت اثر گذرای بر افکار عمومی را به خوبی نشان داده است.

وی با تأکید بر رعایت اخلاق رسانه ای اظهار کرد: بهتر است رسانه ها خبرهای امیدبخش و خداپسندانه منتشر کنند. شایعه پراکنی و ایجاد اختلاف بین افراد و مسئولان وظیه رسانه ها نیست اما این وجود برخی رسانه ها برای جلب مخاطب از تیترهای جنجال آفرین و اختلاف افکن استفاده می کند.

حجت الاسلام عاشوری تأکید کرد: نباید به هر قیمتی از اخبار اختلاف افکن استفاده کرد. در رسانه کیفیت کار و اسلامی بودن مهم است  و نباید به کمیت و مسائل مربوط به امور دنیا اولویت و برتری داد.

امام جمعه خمام افزود: هر چه انسانهای مومن تر و عالم تر در این عرصه قرار بگیرند افکار عمومی سمت و سوی بهتری پیدا می کند. باید این افراد به سمت هدایت افکار جامعه حرکت کنند. بسیاری از خبرها گفتنی نیست و نباید منتشر شود اما برخی برای جلب مخاطب این اخبار را منتشر کنند.

وی ادامه داد: برخی با هدف در مقابل هم قرار دادن مسئولان و مردم اخباری را دامن می زنند. مسئولیت خطیری در این عرصه وجود دارد. در جهت اهداف امام و شهدای امام راحل حرکت کنیم و طوری باشیم که از ما به عنوان الگو یاد کنند.

 


انتهای پیام/6655


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads