کد خبر: 13127 - تاریخ: جمعه، 30 نوامبر 2012 - 01:15

جلسه هماهنگی چگونگی اجرای رزمایش بیت المقدس در بخش خمام + عکس

خوبان: جلسه هماهنگی چگونگی اجرای رزمایش بیت المقدس در بخش خمام با حضور سرهنگ سیمایی فرمانده سپاه ناحیه مقداد، حسینی بخشدار خمام و تنی چند از مسئولین در بخشداری خمام تچهارشنبه هفته ی جاری تشکیل گردید.

به گزارش خوبان: جلسه ستاد پشتیبانی چگونگی اجرای رزمایش بیت المقدس در بخش خمام با حضور سرهنگ سیمایی فرمانده سپاه ناحیه  مقداد، حسینی بخشدار خمام و تنی چند از مسئولین بخش، صبح روز چهارشنبه (1391/9/8) در محل بخشداری خمام تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه حسینی با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدلله الحسین (ع) و تبریک به مناسبت هفته ی بسیج، اظهار داشت: مانور بیت المقدس نمایش دهنده ی توان رزمی بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که دشمن را از دست درازی مایوس و دوستان انقلاب را نسبت به پایداری به ارزش های ارزش های انقلاب اسلامی امیدوار خواهد کرد.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: وقتی به خود مراجعه می کنیم می بینیم که این همه عزت و شوکت به خاطر وجود امام راحلمان بوده است. امام پایه گذار شجره طیبه ی بسیج بودند .امام نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به دست مبارکشان غرس نمودند که هم اکنون به درخت تنومندی تبدیل شده است.

بخشدار ادامه داد : امنیت امروز ما ثمره ی همین حضور و تلاش شبانه روزی این عزیزان در کنار سایر نیروها می باشد.

حسینی در پایان گفت: با توجه به نامه ی آقای عظمتی فرماندار رشت در خصوص پشتیبانی از رزمایش بیت المقدس، این وظیفه ی ماست تا تلاش کنیم این رزمایش به شکل باشکوهی برگزار گردد.

در ادامه ی جلسه سرهنگ سیمایی طی سخنانی اظهار داشت: این رزمایش، دو هدف را دنبال می کند:

هدف اول: این رزمایش جزو برنامه های سالانه سپاه جهت ارتقای توان رزمی بسیج است که در کنار سایر برنامه های معنوی ، تربیتی و فرهنگی که هر ساله توسط سپاه ترتیب داده می شود.

و هدف دوم نشان دادن وضعیت جمهوری اسلامی در برهه ای است که هم اکنون به لحاظ سیاسی و اجتماعی در آن به سر می بریم. تهدیدات دشمن امروز خود را در قالب اقتصادی نشان می دهد.

امیدواریم بتوانیم از این پیچ تاریخی و آزمونی که پیش رو داریم به سلامت عبور کنیم.

 

 

انتهای پیام/ الف.ن

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads