کد خبر: 131192 - تاریخ: جمعه، 3 فوریه 2017 - 18:00

رئیس آبفا خمام:

شهروندان خمامی مراقب یخ زدگی کنتور آب باشند

مدیر آبفا خمام از امکان یخ زدگی و ترکیدگی لوله ها و کنتورهای آب در سطح بخش خمام به دلیل کاهش شدید دمای هوا خبر داد.

عصر امروز حمید بامدادی رئیس اداره آب و فاضلاب خمام طی گفتگو تلفنی با خبرنگار خوبان خبر اظهار داشت: با توجه به کاهش شدید دمای هوا و بارش برف در خمام ، مشترکین برای جلوگیری از یخ زدگی کنتور و ترکیدگی لوله های آبرسانی اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

وی در ادامه گفت: از تمامی شهروندان می خواهیم با باتوجه به برودت هوا برای جلوگیری از یخ زدگی و ترکیدگی کنتورها و لوله های وتاسیسات آب نسبت به پوشاندن این موارد با گونی، پشم شیشه و پتویا قراردادن کیسه های خاک اره در محفظه کنتور و عایق بندی لوله های آب با استفاده از الیاف مصنوعی در فضای باز ساختمان از جمله راهکارهای جلوگیری از یخ زدگی کنتورهای آب است اقدام کنند زیرا امکان یخ زدگی وترکیدگی لوله ها وکنتورهای آب وجود دارد، و درصورت یخ زدگی از گرفتن آتش مستقیم بر خود داری کند. تا از این طریق از یخ بستن آب داخل لوله ها و قطعی آب جلوگیری کنند.

رئیس آبفا خمام با اشاره به اینکه استفاده از آب داغ برای برطرف کردن یخ زدگی موجب ترکیدگی آن می شود ، اضافه کرد: بهترین روش برای جلوگیری از این امر استفاده از پوشش های عایق است.

حمید بامدادی افزود: در صورت بروز هر گونه حادثه احتمالی موارد را با شمار های  2927-3442 و  0229-۳۴۴۲به واحد حوادث اداره آبفا  خمام گزارش دهند.

انتهای پیام/۹۸۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads