کد خبر: 131056 - تاریخ: چهارشنبه، 1 فوریه 2017 - 21:49

ادامه کاهش دما، وزش باد، بارش مخلوط برف و باران در گیلان

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه کاهش دما، وزش باد و بارش مخلوط برف و باران در استان طی امروز و فردا (چهارشنبه و پنجشنبه) خبر داد.

به گزارش خوبان، مازیار غلامی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تقویت تدریجی سامانه سرد و ناپایدار در منطقه است بنابراین شرایط برای کاهش دما، وزش باد و بارندگی (گاهی خیلی شدید) ، ارتفاعات ، دامنه ها و بتدریج مناطق جلگه ای بارش برف مهیاست.
وی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) ، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف، برخی مناطق جلگه ای مخلوط برف و باران، بتدریج بارش برف عنوان و برای فردا (پنجشنبه) نیز آسمان استان را ابری و مه آلود، بارش برف، در بعضی نقاط مخلوط باران و برف، وزش باد (گاهی خیلی شدید) ، طی عصر و شب با کاهش ناپایداری و ابر، مناطق غربی استان قبل از ظهر با کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با هشت درجه مربوط به بندرکیاشهر و کمینه دما را با پنج درجه زیرصفر مربوط به دیلمان ذکر کرد.
وی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب شش و سه درجه عنوان کرد.

 

انتهای پیام/7888


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads