کد خبر: 131053 - تاریخ: چهارشنبه، 1 فوریه 2017 - 18:17

وزیر سابق اطلاعات در رشت؛

دشمن در کنار مسئولان مهر چینی می کند / مسئولانی که آمریکا را کدخدا می دانند رسوایی های آنها را ببینند

وزیر سابق اطلاعات گفت: یکی از عللی مقابله دشمن با جمهوری اسلامی این است که اضمحلال خود را در وجود انقلاب اسلامی می بینند.

به گزارش خوبان، حجت الاسلام حیدر مصلحی عصر امروز در مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید حامد کوچک زاده در مهدیه رشت اظهار داشت: نخستین سالروز شهادت شهید حامد کوچک زاده فاتح شهرهای نبل و الزهرا را به خانواده این شهید بزرگوار تسلیت و همچنین تبریک عرض می کنم.

وزیر سابق اطلاعات کشور با بیان اینکه کسی نمی تواند لحظه ی شهادت را درک کند تصریح کرد: شهید در این لحظه به لقاء الله می رسد، شهید با نخستین قطره خونش پاک و تطهیر می شود و اگر به این مقام نرسید نمی توانید معنای این را بفهمید.

وی با اشاره به آیه ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاهم عندربهم یرزقون هستند گفت: روح شهدا زنده است، شهید برای ادامه راهی که برای آن به شهادت رسیده است، زنده است و این مسیر زنده است و ترک نمی شود.

مصلحی با بیان اینکه امام حسین(ع) راه شهادت را پیش روی ما قرار داده است افزود: اروپا و آمریکا که استکبار تمام هستند تمام تلاش خود را کردند تا راه شهدا را تحریف کنند اما پس از راه پیمایی اربعین حسینی همه نگاهها به سمت  حرکت و نهضت امام حسین رفت.

وزیر سابق اطلاعات کشور با بیان اینکه امام حسین(ع) دل ها را مدیریت می کند اظهار کرد: تمام دلها به سوی امام حسین می رود، آنگونه که اندیشمندان غربی زندگی و قیام امام حسین را مورد مطالعه قرار می دهند.

مصلحی با بیان اینکه در بزنگاههای مدیریتی کشور و برخی حرکات متناقض مسئولین شهدا کشور را مدیریت می کنند خاطر نشان کرد: راهیان نور نیز یکی از حرکات و مدیریت های شهداست، این جمعیت چند میلیونی که با ایثارگری شهدا آشنا می شوند، خاطرات و مباحثی که این جوانان با شهدا پیدا می کنند موجب تغییرات عظیمی در زندگی آنها می شود.

وی با اشاره به تاثیر اصلاحات آمریکایی در برخی از افراد، گفت: در همان زمان برخی شب ها که مقام رهبری خانواده شهدا را افطاری میدادند، دختر یکی از شهدا که تحت تاثیر القائات آمریکایی قرار گرفته بود به رهبری می گوید که به اصرار مادرم آمده ام، آقا می فرماید؛ خب چرا وی را به اجبار آوردید.

مصلحی افزود: روز بعد و در نماز جماعت این خانم با اصرار و چشمانی اشک بار سمت آقا می آید و می گوید دیشب پدرم به خوابم آمد و گفت چرا به ولی فقیه خود این حرف را زدی، این مدیریت شهید حتی در مسائل تربیتی است.

وزیر سابق اطلاعات کشور توجه به تاریخ را یکی از تاکیدهای قرآن دانست و یادآور شد: در تاریخ گذشتگان سنت ها و قوانین الهی در چهارچوب استفاده از تاریخ بیان شده است.

وی با اشاره به خطبه ۱۹۲ نهج البلاغه گفت: شهدا در محاسبات خود به هیچ وجه دچار اشتباه نشده اند، ویژگی شهدا این است کهه محاسبه و عملشان دقیق است.

مصلحی گفت: دشمن هستی خود را گذاشته است تا مسئولین و نخبگان ایران دچار اشتباهات محاسباتی شوند در حالیکه شهدا به ما می آموزند چگونه در این محاسبات اشتباه نکنیم.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه شهدا بخاطر سعه صدر و مقاومتشان پنج امتیاز گرفتند افزود: اولین لطف خدا به شهدا، رهایی از نظام طاغوت است، دوم اینکه جایگاه رفیعی در دنیا پیدا می کنند همانطور که ملت ایران در دنیا جایگاه مقاومت شده است.

وی با بیان اینکه مقاومت برخلاف دنیای غرب می گوید بشار اسد باید بماند تاکید کرد: امروز این مقاومت باعث شده است که حلب و نبل و الزهرا فتح شود و دشمن بگوید بشار مسئله ی ما نیست.

مصلحی با بیان اینکه دنیای اسلام در منطقه دچار ذلت شده بود گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی دنیای اسلام عزت بدست آورده است.

وی امنیت را سومین موهبت مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: این امنیت هزینه هایی داشته است، اگر انقلاب اسلامی نبود ما این امنیت را نداشتیم، اما عده ای در مقابل استکبار کوتاه می آیند در حالیکه لازم است در مقابل عربده کشی استکبار حداقل یک فریادی بکشند.

وزیر سابق اطلاعات کشور مردم را به خواندن متن توافق مذاکرات دعوت کرد و گفت: یکی از همان طرف های مذاکره می گوید ما ایران را با فشار به میز مذاکره کشاندیم و اگر بخواهیم انقلاب را جمع کنیم باید فشارها را بر ایران افزایش دهیم، طراحی دشمن جمع کردن انقلاب است چرا که هستی استکبار را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه امام در سال ۴۲ هدف نهضت خود را بیداری اسلامی و ایجاد زمینه های ظهور می دانست افزود: دشمن آرام نمینشیند تا بیداری اسلامی شکل بگیرد، دشمن در کنار مسئولین ما آدم می چیند.

مصلحی خاطر نشان کرد: به همین دلیل است که میبینیم فلان مسئول با فلان مفسد اقتصادی در ارتباط بوده و ملک و زمین به نام زن و بچه اش می کند.

وزیر سابق اطلاعات کشور با بیان اینکه آمریکایی ها خودشان فسادهای خود را افشا کرده اند گفت: عده ای که آمریکا را کدخدا می دانند بببینند آمریکا به چه رسوایی دچار شده است و دلیل اضمحلال آن هم انقلاب اسلامی است.

مصلحی به مقاومت ایران در دوران هشت ساله ی دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: امروز عراق را میبینیم که به چه روزگاری دچار شده است.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی در حال شکل گیری است تصریح کرد: چهارمین مهمی که با صبر و ایستادگی در مقابل استبداد به دست می آید جایگاه قدرت و حاکمیت است.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه خود آمریکا اعتراف می کند ایران قدرت بزرگ منطقه است گفت: پنجمین افتخاری که با سعه صدر و ایستادگی در برابر دشمن مستکبر به دست می آید، الگو شدن است و ایران امروز در جایگاه قدرت است و الگویی برای تمام جوامع اسلامی شده است.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads