کد خبر: 13064 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 نوامبر 2012 - 13:17

ساعاتی پیش صورت گرفت:

حمله منافقین به سفارت ایران در آلمان + تصاویر

ساعاتی پیش گروهی از افراد وابسته به منافقین در اقدامی برنامه ریزی شده و هماهنگ با پلیس برلین، به سفارت ایران در آلمان یورش برده و به امکانات آن صدمه زدند.پرتاب سنگ و پاشیدن رنگ به تابلوها و دیواره سفارت از جمله اقدامات کور این افراد وابسته بوده است.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند حوادث کنونی و به خصوص پیروزی غزه در جنگ 8 روزه در برابر رژیم صهیونیستی دست برتر ایران را در منطقه نشان داد و همین نکته باعث گردیده است که گروهی با انجام دادن بعضی اقدامات متهورانه سعی کنند این هژمونی را با ابزراهای تبلیغاتی خود به حاشیه برانند.

در همین راستا ساعاتی پیش گروهی از افراد وابسته به منافقین در اقدامی برنامه ریزی شده و هماهنگ با پلیس برلین، به سفارت ایران در آلمان یورش برده و به امکانات آن صدمه زدند.پرتاب سنگ و پاشیدن رنگ به تابلوها و دیواره سفارت از جمله اقدامات کور این افراد وابسته بوده است.
تصاویر زیر ساعتی پیش مخابره شده و اولین تصاویر منتشر شده از این اقدام وحشیانه است:
گفتنی است این افراد با آماده کردن نردبان های تاشو و برنامه ریزی قبلی توانستند با نظاره گری و حمایت پنهان پلیس آلمان به اهداف خود دست یابند. این در حالی است که کارکنان سفارت ایران از ساعاتی قبل نسبت به تجمع افراد مشکوک مراتب اعتراض خود را به پلیس اعلام کرده بود.
همچنین در سال 86 و پس از اعلام مواضع رییس جمهوری ایران در خصوص نفی بهره برداری سیاسی از هولوکاست توسط رژیم اشغالگر قدس همین گروه های وابسته بودند که ضمن حمله به سفارت ایران در آلمان حمایت خود را از اسرائیل عیان ساختند. حال پس از پنج سال و آن هم پس از پیروزی شیرین غزه در جنگ 8 روزه در برابر اسرائیل باز شاهد تکرار این سناریو هستیم.
دیدبان تصاویر حمله پنج سال پیش همین وابستگان رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در آلمان را جهت مشاهده علاقه مندان ارائه می کند.

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads