کد خبر: 13047 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 نوامبر 2012 - 01:41

مشاوران خبرساز استاندار

شنیده‌ها :”مهدی لطفی” مشاور استاندار گیلان می‌شود

بعد از صحبتهای پرحاشیه در مورد “فله ای” بودن مشاوران استاندار سابق و حکم عزل این مشاوران سابق توسط هاشم نیا و سپس استعفای برگستان اخبار و شنیده ها از انتصاب “مهدی لطفی” به عنوان مشاور جدید استاندار حکایت دارد.

به گزارش خوبان به نقل از احرار گیل، مشاوران استاندار همچنان خبرساز رسانه های گیلان شده است. بعد از صحبتهای پرحاشیه در مورد “فله ای” بودن مشاوران استاندار سابق و حکم عزل این مشاوران سابق توسط هاشم نیا و سپس استعفای برگستان اخبار و شنیده ها از انتصاب “مهدی لطفی” به عنوان مشاور جدید استاندار حکایت دارد.

مهدی لطفی از مجریان صدا و سیمای مرکز گیلان بوده و در روابط عمومی آب منطقه ای گیلان مشغول بکار می باشد.

پایگاه خبری تحلیلی احرار گیل که جدیداً از قالب وبلاگ خبری به سایت خبری تبدیل شده است در مطلبی در این زمینه آورده است:

” شنیده ها حاکی است که پس از استعفا ی جناب آقای مرتضی برگستان ازسمت خود که دلایل استعفا خود را عدم هماهنگی لازم با وضعیت موجود عنوان کرده بود، اطاق فکر استانداری آقای مهدی لطفی که خود و پدرش از نزدیکان بیت آیت الله قربانی بحساب می آیند را به سمت مشاور جوان استاندار برگزید .

پس از نوشتن مقاله ( صندلی های سبزی که چشمک می زنند!) بخت با آقا مهدی لطفی ما یارشد و چشمک صندلی سبز مشاور جوان استانداری برق چشمانش را گرفت و دلداده ی او شد .

امید واریم وی نیز در دوره جدید به جای سیاست پیشگی ، کیاست پیشه کنند و از سیاست بازی پرهیز نمایند و تنها به فکر خدمت به مردم و گیلان باشند . چیزی که او در آن دست نوشته معروف اش تمنا می کرد.”


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads