کد خبر: 13043 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 نوامبر 2012 - 01:35

با نزدیک شدن به انتخابات 92

سفرهای انتخاباتی به گیلان با سفر محسن رضایی آغاز شد

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ کم کم فضای رفت و آمدهای سیاسی،تبلیغاتی در گیلان پر رنگتر می شود.

به گزارش خوبان به نقل از 8دی، با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ کم کم فضای رفت و آمدهای سیاسی،تبلیغاتی در گیلان پر رنگتر می شود.

سالگرد شهادت میرزا کوچک، بزرگ مجاهد گیلانی هم بهانه ای برای سفر یکی از این کاندیداهای احتمالی یعنی محسن رضایی به گیلان شده است.

اگرچه دعوت از این کاندیدای همیشه در صحنه! ( انتخابات های ریاست جمهوری) توسط نهادهای رسمی صورت نگرفته است اما به هرحال این سفرها را نمی توان به انتخابات ریاست جمهوری بی ربط دانست.

محسن رضایی در چند ماه گذشته مصاحبه هایی در زمینه انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ انجام داده بود که در یکی از این مصاحبه ها گفته بود: احتمالا انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم در دو مرحله و با حضور ۷ نامزد برگزار خواهد شد.

محسن رضایی در مورد نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: باید منتظر بود تا ببینیم شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت، اگرچه گمانه‌زنی هایی در این رابطه صورت می‌گیرد اما از دید من فرصت برای تصمیم‌گیری زیاد است.

وی افزود: معتقدم که همانند انتخابات ریاست جمهوری نهم، ۶ یا ۷ نفر برای این دوره از انتخابات نامزد شده و انتخابات در دو مرحله برگزار خواهد شد.

رضایی که در انتخابات ریاست جمهوری نهم و دهم کاندیدا شده بود، خاطرنشان کرد: افرادی که در افکار عمومی مطرح هستند در انتخابات ریاست جمهوری حضور خواهند داشت و در آینده می‌توان در این مورد که کدام افراد به مرحله دوم انتخابات راه پیدا می‌کنند نیز صحبت کرد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads