کد خبر: 130110 - تاریخ: یکشنبه، 22 ژانویه 2017 - 11:38

رئیس واحد آتش نشانی خشکبیجار در پیامی شهادت آتشنانان تهران را تسلیت گفت

رئیس واحد آتش نشانی خشکبیجار در پیامی شهادت آتشنانان تهران در حادثه پلاسکو را تسلیت گفت.

به گزارش خوبان؛ رئیس واحد آتش نشانی خشکبیجار در پیامی شهادت آتشنانان تهران را تسلیت گفت.

در پیام شارمی رئیس واحد آتش نشانی خشکبیجار آمده است: بی شک هر حادثه و بلایی که در بلاد اسلامی و سرزمین مسلمانان اتفاق می افتد باعث رنجش دل و آزردگی خاطر می گردد.این ها همه امتحان های الهی هستند که به لطف پروردگار متعال ملل اسلامی از آنها پیروز و سربلند بیرون آمده و خواهند آمد.

حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران نه تنها یک حادثه، بلکه یک امتحان بزرگ برای فداکاران و آتش نشانان و جان بر کفان این عرصه بود که الحق و الانصاف پیروز و سربلند از این آزمایش بیرون آمدند و شهدایی که از این جمع تقدیم گردید خود نشان دهنده این ادعاست.

حادثه دلخراش ریزش ساختمان پلاسکو تهران که موجب به شهادت رسیدن و آسیب دیدگی جمعی از آتش نشانان، این انسان های فداکاری که خالصانه و با ایثار و بدور از هر چشم داشتی، جان خود را به خطر انداختند تا جان هایی را از خطر رهایی بخشند، موجب تاسف و تالم ما گردید.

در ادامه این پیام آمده است: این حادثه ناگوار صمیمانه به خانواده های همکارانمان که با ایثار جان خود به نجات دیگران پرداختند، تسلیت می گوییم و از خداوند متعال برای خانواده های قربانیان و همکارانمان صبر مسئلت می کنیم.

انتهای پیام/254

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads