کد خبر: 130080 - تاریخ: یکشنبه، 22 ژانویه 2017 - 00:14

پیام تسلیت فرمانده سپاه مقداد رشت در پی حادثه پلاسکو

فرمانده سپاه مقداد رشت شهادت آتشنشانان دلیر کشورمان را که در حادثه آتش سوزی و فرو ریختن پاساژ پلاسکو در تهران به شهادت رسیدند٬ تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خوبان؛ سرهنگ یحیی پور فرمانده سپاه مقداد رشت، شهادت آتشنشانان دلیر کشورمان را که در حادثه آتش سوزی و فرو ریختن پاساژ پلاسکو در تهران به شهادت رسیدند٬ تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام فرمانده سپاه مقداد رشت بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“و من احیاها فکانما احیاالناس جمیعا”(سوره مائده،آیه 32)

حادثه دلخراش و غمبار آتش سوزی و تخریب کامل ساختمان پلاسکو که باعث مصدومیت و شهادت تعداد زیادی از ماموران فداکار آتش نشان شد موجب تاثر و تاسف گردید.

باید بعد از شهامت و رشاد ت های جوانان هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم دست تک تک این آتش نشان های جانفشان را بوسید که به‌طور یقین نام و آوازه آنان تا ابد در تاریخ این ملت جاودان خواهد ماند.

حادثه غم انگیز آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو تهران و شهادت جانگداز جمعی از آتشنشانان شجاع و فداکار کشورمان، غمی جان سوز و دردی عظیم بر دل همه هموطنان کشور عزیزمان گذاشت.

این ضایعه اسفناک را بار دیگر به محضر ولی الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بزرگوارش رهبر معظم انقلاب و خانواده های داغدارشان و مردم ایران اسلامی تسلیت عرض می نماییم.

 

انتهای پیام/154


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads