کد خبر: 130009 - تاریخ: شنبه، 21 ژانویه 2017 - 13:06

پیام تسلیت مسئول واحد آتش نشانی خمام در پی شهادت جمعی از آتش نشانان غیور، تهران بزرگ

مسئول واحد آتش نشانی خمام در پیامی حادثه دلخراش آتش سوزی در مرکز تهران و به دنبال آن، مصدوم شدن و شهادت جمعی از بویژه پرسنل شجاع و جان بر کف سازمان آتش نشانی را تسلیت گفت.

به گزارش خوبان: مسئول واحد آتش نشانی خمام در پیامی حادثه دلخراش آتش سوزی در مرکز تهران و به دنبال آن، مصدوم شدن و شهادت جمعی از بویژه پرسنل شجاع و جان بر کف سازمان آتش نشانی را تسلیت گفت .

در متن پیام علی نیا مسئول واحد آتش نشانی خمام آمده است: شهادت آتش‌نشانان دریادل که با ایثار و شجاعت، بی‌محابا دل به شعله‌های آتش زدند و به همگان نشان دادند فرهنگ ایثار، جوانمردی، جهاد و شهادت همچنان در وجود جوانان این مرز و بوم زنده و پویاست ، و هستند افرادی که با روحیه‌ای پای در عرصه خدمت‌گذاری گذاشته و تا آخرین نفس برای آرامش، امنیت و آسایش همشهریان و هموطنانشان تلاش می‌کنند.

علی نیا در ادامه پیام خود ذکر کرده است: بار دیگر مردان عرصه آب و آتش حماسه آفریدند و با خون خود از جان و مال مردم حفاظت کرده و به فیض شهادت نائل گردیدند.

مسئول واحد آتش نشانی خمام در پایان پیام خود آورده است: اینجانب و کلیه همکارانم در آتش نشانی خمام این مصیبت وارده را به تمام خانواده داغدار آتش نشانان و ملت ایران تسلیت عرض می نماییم.

 

 

انتهای پیام/۵۵۴۶۶


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads