کد خبر: 129958 - تاریخ: شنبه، 21 ژانویه 2017 - 13:16

کاوه صفری رئیس شورای شهر خشکبیجار ؛

شهادت اندوهبار جمعی از آتش‌نشانان رشید که جان گذشته ایران زمین، داغی است که برای همیشه بر سینه ما می ماند

کاوه صفری رئیس شورای شهر خشکبیحار طی پیامی نوشت: شهادت اندوهبار جمعی از آتش‌نشانان رشید از جان گذشته ایران زمین، داغی است که برای همیشه بر سینه ما می ماند. حادثه رخ داده،بحق اتفاق بسیار تلخ و ناگواری است.

به گزارش خوبان: کاوه صفری رئیس شورای شهر خشکبیجار با صدور پیامی شهادت چند نفر از آتش نشانان تهران را در پی حادثه دلخراش آتش سوزی ساختمان پلاسکو تسلیت گفت.

وی در پیام خود آورده است: شهادت اندوهبار جمعی از آتش‌نشانان رشید از جان گذشته ایران زمین، داغی است که برای همیشه بر سینه ما می ماند. حادثه رخ داده،بحق اتفاق بسیار تلخ و ناگواری است که تحمل آن جانکاه است.

رئیس شورای شهر خشکبیجار در بخش دیگر پیام خود آورده است: ایران اسلامی بار دیگر در غم و اندوه فرو رفت،در غم از دست دادن همکارانی که برای نجات هم‌وطن و هم‌ نوع خود، جان خود را در طبق اخلاص قرار داد و این بی‌نظیرترین عشق در دنیاست.صدای اینان، صدای عشق و ایثار و از خودگذشتگی است.

کاوه صفری در پایان پیام خود نوشت: شهادت آتش نشانان عزیز کشور مان همه ما را در غم و اندوه فرو برد انسانهای با غیرت و شجاعی که چه مظلومانه خود نیز خاموش شدند، ولی یادشان همواره نزد ملت بزرگ ایران زنده خواهد ماند، بدینوسیله ازطرف مردم نوع دوست خشکبیجار به خانواده این عزیزان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان طلب آمرزش برای این شهدای گرانقدر و صبر برای خانواده محترمشان را دارم.

انتهای پیام/455

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads