کد خبر: 129887 - تاریخ: جمعه، 20 ژانویه 2017 - 11:11

جبار کوچکی نژاد؛

کمیته امداد حضرت امام (ره) نقش اساسی در کاهش فقر و ارتقاء سطح اقتصادی و فرهنگی خانواده ها داشته است

جبار کوچکی نژاد نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درجلسه هماهنگی رؤسای ادارات هشت گانه کمیته امداد استان گیلان گفت: کمیته امداد حضرت امام (ره) نقش اساسی در کاهش فقر و ارتقاء سطح اقتصادی و فرهنگی خانواده ها داشته است.

به گزارش خوبان: جلسه هماهنگی رؤسای ادارات هشت گانه کمیته امداد استان گیلان برگزار شد.

دراین جلسه جبار کوچکی نژاد یکی از نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز تلاش های مجموعه کمیته امداد را در جهت توانمندسازی خانواده ها و ارائه خدمات گوناگون به مددجویان قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: کمیته امداد حضرت امام (ره) نقش اساسی در کاهش فقر و ارتقاء سطح اقتصادی و فرهنگی خانواده ها داشته است و اگر مردم و به ویژه خیران همراهی بیشتری در زمینه ارائه خدمات به نیازمندان داشته باشند امکانات بیشتری در اختیار محرومان قرار خواهد گرفت و اعتمادسازی ، زمینه افزایش مشارکت های همگانی را فراهم می آورد.

وی به برخی از برنامه های ششم توسعه کشور اشاره کرد و افزود: حمایت از بخش های اشتغال، مسکن و معیشت مردم و نیازمندان با تعامل نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است که امیدواریم گامهای اساسی تر برای حمایت از فقرا در قالب مصوبات و قوانین برداشته شود.

کوچکی نژاد توانمندسازی خانواده ها را از برنامه های مؤثر کمیته امداد حضرت امام (ره) دانست و تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از این اقدام ارزشمند حمایت می کنند و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم اعتبارات بیشتری را برای تحقق این مهم جذب کنیم.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : انعکاس به موقع و شفاف عملکرد کمیته امداد حضرت امام (ره) می تواند نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در بحث رسیدگی به مشکلات اساسی محرومان داشته باشد.

انتهای پیام/1516

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads