کد خبر: 129862 - تاریخ: جمعه، 20 ژانویه 2017 - 10:16

با حضور استاندار ؛

هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان گیلان برگزار شد+تصاویر

هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان گیلان در سالن شهید انصاری استانداری برگزارشد.

به گزارش خوبان: دکتر محمد علی نجفی در این نشست که در سالن شهید انصاری استانداری برگزارشد با قدردانی از تلاش های خوب صورت گرفته در کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش استان در سطح کشور  افزود : خوشبختانه در بخش سوادآموزی نیز  در جهت رفع نگرانی های استان اقدامات خوبی انجام پذیرفت  .

نماینده عالی دولت افزود : بر اساس ارزیابی های انجام شده گیلان توانست با جذب 10هزار و148 سواد آموز در سال 95 بیشتر از سهمیه تعیین شده اقدام کند و در صدر استانهای کشور قرار گیرد.

وی موفقیت های حاصل شده را نشان از اهتمام آموزش و پرورش در این بخش دانست و با بیان اینکه خواستن ، توانستن است افزود : در هر کاری که همت و تلاش داشته باشیم به نتیجه مطلوب دست خواهیم یافت.

دکتر نجفی با اشاره به دستور جلسه شورای آموزش و پرورش در خصوص حفظ محیط زیست اظهار داشت : در بدو ورود خود به استان  ساماندهی مدیریت پسماند را از جمله کارهای تعریف شده خود می دانستم و اگر بتوانیم زباله های استان را جمع کنیم کار بزرگی انجام داده ایم .

این مسؤول، با بیان اینکه گیلان در تمام شاخص‌های توسعه‌ای در ردیف استان‌های برتر در کشور است، تصریح کرد: کارنامه دولت در استان قابل دفاع است ضمن اینکه اقدام‌های خوبی در آموزش و پرورش آغاز شده است.

استاندار گیلان بر ضرورت درختکاری در ورودی و خروجی شهرها تاکید کرد و افزود : هر ساله این اقدام صورت گرفته اما بدلیل عدم نگهداری درست این مهم تحقق نیافت .

وی با بیان اینکه درخت باید در جامعه محترم شمرده شود افزود : اشاعه این گونه فرهنگ ها کار آموزش و پرورش است .

رییس مجمع نمایندگان استان نیز در این نشست با بیان اینکه تلاش ما بر این است تا از حقوق فرهنگیان دفاع کنیم افزود : فرهنگیان می توانند زمینه ساز رشد و تعالی فرزندان ما باشند .

اسدا… عباسی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه تلاش بر این شد تا آموزش و پرورش برجسته دیده شود افزود : نیاز است تا نگاه واقع بینانه در امور مختلف آموزش و پرورش داشته و نباید نارسایی در این بخش داشته باشیم .

وی با اشاره به تلاشهای استاندار گیلان برای توسعه استان گفت :دکتر نجفی استاندار پرتلاش وخستگی ناپذیر است.

 

انتهای پیام/455


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads