کد خبر: 129740 - تاریخ: جمعه، 20 ژانویه 2017 - 10:36

در دفتر کار رئیس آموزش وپرورش خشکبیجار؛

جلسه کمیته همکاری اتحادیه انجمن اسلامی با آموزش و پرورش خشکبیجار برگزار شد

جلسه کمیته هماهنگی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان با حضور علیجانی ریاست اداره آموزش وپرورش منطقه خشکبیجار و هاشمی نسب مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان رشت برگزار شد.

به گزارش خوبان؛جلسه کمیته هماهنگی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان با حضور علیجانی ریاست اداره آموزش وپرورش منطقه خشکبیجار و هاشمی نسب مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان رشت در محل این اداره برگزار شد،

در این جلسه علیجانی رئیس آموزش و پرورش خشکبیجار ضمن خیرمقدم، از همکاری های اتحادیه با آموزش و پرورش در زمینه های مختلف رشد علمی،آموزشی و پرورشی دانش آموزان قدردانی نمود و خواستار همکاری بیشترآن اتحادیه با آموزش و پرورش شدند، سپس هاشمی نسب مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان رشت  ابراز امیدواری کردند اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان بتواند کمک کار آموزش و پرورش در عرصه های مختلف آموزشی و پرورشی باشد.

همچنین در این جلسه که با حضور مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رشت و سرگروه اتحادیه در بخش خشکبیجار، رئیس، معاونین پرورشی – فرهنگی و آموزش متوسطه و همچنین کارشناس حوزه پرورشی در اداره آموزش و پرورش بخش خشکبیجار برگزار گردید، درخصوص اقدامات اجرایی توافق نامه فی مابین اتحادیه و آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر شد.

واگذاری مکانی برای استقرار دفتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در بخش خشکبیجار از دیگر مباحث مطروحه در این جلسه بود.

شایان ذکر است بازدید از انجمن اسلامی مدارس ظهیری، نجاتی و قانع، دیدار با اعضای انجمن های اسلامی این مدارس و برگزاری جلسات توجیهی مدرسه انقلاب، مداد کمرنگ و کلیات برنامه های اتحادیه از دیگر برنامه های مسئول اتحادیه شهرستان رشت در این سفر یک روزه به خشکبیجار بود.

 

انتهای پیام/1549


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads