کد خبر: 129676 - تاریخ: چهارشنبه، 18 ژانویه 2017 - 11:37

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد:

افتتاح ۱۳۸۰ واحد مسكن مهر گیلان در دهه فجر/ مسکن مهر رشت، بزرگترین سایت مسکن مهر کشور است

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از افتتاح یک هزار و۳۸۰ واحد مسكن مهر استان همزمان با دهه فجر سال جاری خبر داد.

به گزارش خوبان، علی خاوری،مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه احداث ۵۱ هزار و ۴۱۱ واحد مسکن مهر سهمیه استان گیلان است، گفت: تاکنون ۴۰ هزار و ۹۷۹ واحد از تعداد سهیمه استان به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۴۳۲ واحد سهم این اداره کل باقی مانده است اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۳۸۰ واحد همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر در سراسر استان افتتاح و به متقاضیان تحویل داده می شود.

خاوری تصریح کرد: در سایت مسکن مهر رشت که بزرگترین سایت مسکن مهر کشور است هزار و چهار واحد آماده بهره برداری است که مجهز به امکاناتی چون مدرسه، مسجد و واحدهای تجاری و رفاهی است.

وی با بیان اینکه این واحدها در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر افتتاح می شود افزود: این واحدهای مسکن مهر در بخش تعهدات دولت شامل قراردادهای تفاهمنامه ۳ جانبه، چهار جانبه، تعاونی و خودمالک افتتاح خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اینکه پروژه ها در شهرهای رشت، آستانه، تالش، لنگرود، انزلی، لوشان و فومن افتتاح می شود خاطرنشان کرد: برای افتتاح این واحدهای مسکن مهر۹۳۲ هزار و۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 

منبع:شبستان

انتهای پیا.م/26


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads