کد خبر: 129562 - تاریخ: دوشنبه، 16 ژانویه 2017 - 19:41

تازه‌ترین جزئیات از پرواز «هلی شات» در منطقه پرواز ممنوع تهران/ عملکرد موفق پدافند هوایی تهران

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران درباره آخرین جزئیات حضور ریز پرنده ناشناس(هلی شات) در منطقه پرواز ممنوع تهران گفت: با عملکرد سریع پدافند هوایی منطقه دانشگاه تهران،‌ یک فروند هلی شات از محدوده پرواز ممنوع خارج شد.

به گزارش خوبان، علی‌اصغر ناصر‌بخت معاون امنیتی و انتظامی فرمانداری تهران درباره آخرین جزییات تیراندازی عصر امروز دوشنبه پدافند هوایی تهران در محدوده میدان انقلاب اظهار کرد: در تهران برخی محدوده‌های پرواز ممنوع وجود دارد و هیچ پرنده هوایی نباید بدون اطلاع و مجوز در این محدوده‌ها اقدام به پرواز کند.

وی ادامه داد: عصر امروز دوشنبه یک ریز پرنده(هلی شات) بدون هرگونه مجوز در محدوده میدان انقلاب، نقض حریم و اقدام به پرواز کرد که پدافند هوایی مستقر در دانشگاه تهران اقدام به شلیکهای مکرر به این هلی شات کرد.

معاون امنیتی و انتظامی فرمانداری تهران تصریح کرد: با عملکرد سریع پدافند هوایی تهران این هلی شات مجبور به خروج از محدوده پرواز ممنوع شد.

ناصر‌بخت عنوان کرد: پدافند هوایی تهران به خوبی به وظیفه خود عمل کرد چرا که باید از حریم مدنظر حفاظت کند و جای تشکر دارد.

وی درباره این پرسش که این هلی شات از کدام منطقه برخاسته و متعلق به چه نهادی بوده است، گفت: برداشت ما این است که این هلی شات متعلق به سازمانی یا نهادی بوده است اما هنوز جزئیات دقیقی از آن مشخص نیست چرا که از محدوده پرواز ممنوع خارج شده است.

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران خاطر‌نشان کرد: این هلی شاتها بیشتر متعلق به سازمانها و نهادها هستند و کارهای همچون فیلمبرداری را انجام می‌دهند که باید تمامی سازمانها و ارگانهای استفاده کننده از آن هوشیار باشند و مجوزهای لازم را کاملا دریافت کنند.

ناصر‌بخت عنوان کرد: خوشبختانه پدافند هوایی از حریم کشور و شهرهای ما دفاع می‌کند و جای هیچگونه تهدید و نگرانی هم نسبت به اتفاق پیش آمده وجود ندارد.

وی تصریح کرد: این ریز پرنده (هلی شات) فقط یک دستگاه بوده و مردم به صحبتها و شایعات فضای مجازی دقت نکنند؛ خوشبختانه هیچگونه مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads