کد خبر: 129516 - تاریخ: دوشنبه، 16 ژانویه 2017 - 09:11

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان:

سکوت در مقابل تحریف هاشمی خیانت است

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را چهره‌ای انقلابی خواند و گفت: سکوت در مقابل تحریف هاشمی رفسنجانی را خیانت می‌دانیم.

به گزارش خوبان، سردار نظرعلی علیزاده در حسینیه شهدای گمنام این شهر با تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و مقام معظم رهبری اظهار کرد: پس از رحلت آقای هاشمی رفسنجانی برخورد چندگانه‌ای صورت گرفته و شبهه‌هایی را ایجاد کرده است.

وی به ایجاد شبهه برای برخی از افراد به دلیل تحلیل‌های نادرست اشاره کرد و افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شخصیت‌هایی در آن نقش‌آفرینی کردند، نقش برخی مثبت و برخی دیگر منفی بود ضمن اینکه تعدادی از افراد نقش مثبت و منفی ایفا کردند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه چهره برخی از افراد قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با پس از آن متفاوت ماندگار شده است، تصریح کرد: اگر تحلیل درستی نداشته باشیم در آینده دچار بلا می‌شویم.

علیزاده متذکر شد: تحریف در برخی از مواقع آن‌قدر تاثیرگذار است که مسیر تاریخ را تغییر می‌دهد.

وی با بیان اینکه رحلت هاشمی رفسنجانی ناگهانی بود، بیان کرد: زمانی که خبر رحلت هاشمی رفسنجانی منتشر شد بسیاری از افراد دچار شوک شدند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان یادآور شد: واکنشی که پس از رحلت هاشمی رفسنجانی در فضای رسانه‌ای و سیاسی کشور اتفاق افتاد اگر دقت نکنیم دچار شبهه می‌شویم.

علیزاده با اشاره به تلاش بسیار هاشمی رفسنجانی در حمایت از مبارزان در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: هاشمی در عرصه مذکور خوش درخشید و در پیروزی انقلاب اسلامی نیز اینگونه بود.

*نقش‌آفرینی هاشمی در تثبیت انقلاب اسلامی

وی به نقش‌آفرینی آقای هاشمی رفسنجانی برای تثبیت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نقش‌آفرینی هاشمی مثبت، کلیدی و در برخی از نقاط بی‌بدیل بود.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه توجه به زیرساخت‌های کشور در دوران سازندگی از نکته‌های بارز و مثبت هاشمی رفسنجانی بود، اظهار کرد: هاشمی رفسنجانی در دوران سازندگی جریان انقلابی که در دوران دفاع مقدس آب‌دیده شده بودند را به مرور کنار گذاشت و تکنوکرات‌ها روی کار آمدند.

علیزاده، ترویج روحیه اشرافی‌گری را در دوران سازندگی ذکر کرد و افزود: دوران سازندگی مقدمه‌ای برای دوره اصلاحات شد و مسیر انقلابی نظام اسلامی مورد تهدید افرادی قرار گرفت که زائیده دوران سازندگی بودند.

وی، دوران اصلاحات را مورد حمایت هاشمی رفسنجانی دانست و بیان کرد: در دوره اصلاحات فضایی فراهم شد برخی وارد میدان شدند و به شهدا و مراجع تقلید اهانت کردند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان به موضع مخالف هاشمی رفسنجانی در مقابل دولت اصولگرایی اشاره کرد و گفت: در فتنه سال 88 نقش‌آفرینی بزرگانی از جمله هاشمی رفسنجانی را مشاهده کردیم و در اینجا نقش مثبت و منفی ارائه کرد.

علیزاده با بیان اینکه شخصیت‌های بزرگ در مواقع فتنه باید برای مردم روشنگری کنند تا دچار انحراف نشوند، تصریح کرد: واقعیت امر این است که هاشمی رفسنجانی بر سر دوراهی قرار گرفت.

وی، نقش‌آفرینی هاشمی رفسنجانی در جریان انقلاب و خانواده او در طرف دیگر را سبب انتخابی سخت برای او دانست و خاطرنشان کرد: آیت‌الله خزعلی و جنتی در مورد انقلاب از فرزندان خود تبری جستند و حتی آیت‌الله محمدی گیلانی حکم اعدام فرزند خود را امضا کرد اما هاشمی سر دوراهی ماند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به اینکه هاشمی رفسنجانی حتی یک مرتبه از کلمه فتنه استفاده نکرد، یادآور شد: مقام معظم رهبری به صراحت فتنه را اعلام کردند و آن را خط قرمز نظام دانستند.

علیزاده به تلاش خناسان برای ایجاد شبهه در جامعه اشاره کرد و افزود: خناسان تلاش می‌کنند از نظام طلبکار باشند غافل از اینکه هاشمی در مسیر حرکت فتنه به اینجا رسیده است.

وی با بیان اینکه برخی از افراد تلاش می‌کنند از شبهه ایجاد شده سوء استفاده کرده و بهانه‌ای برای منافع خود قرار دهند، اظهار کرد: سوء استفاده از رحلت هاشمی ظلم به او است و سیلی به انقلاب و ارزش‌های اسلامی محسوب می‌شود.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را چهره‌ای انقلابی خواند و تصریح کرد: به آقای هاشمی رفسنجانی علاقمند هستیم.

*سکوت در مقابل تحریف هاشمی خیانت است

علیزاده با تأکید براینکه سکوت در مقابل تحریف هاشمی را خیانت می‌دانیم، بیان کرد: با پیام مقام معظم رهبری هیچ زاویه‌ای بسته نمانده است اما امروز عده‌ای کاسه داغ‌تر از آش شدند و غلو می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروهای انقلابی جلوی سوء استفاده خناسان را گرفتند و آن را خنثی کردند اما در گیلان برخی از افراد که در مورد هاشمی رفسنجانی سخنرانی می‌کنند تا چه اندازه به جمهوری اسلامی و ولایت پایبندی خود را نشان دادند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان به تلاش آمریکا در برجام و پس از آن برای دوقطبی کردن جامعه در داخل کشور اشاره کرد و گفت: دشمن در رحلت هاشمی رفسنجانی دودستگی و دوقطبی کردن جامعه را دنبال می‌کند.

علیزاده با بیان اینکه نیروهای مؤمن و انقلابی نباید در تله دوقطبی کردن جامعه بیفتند، متذکر شد: مواضع نیروهای انقلابی همان موضع مقام معظم رهبری است.

وی به تلاش دشمن در برگزاری مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به منظور دوقطبی کردن جامعه تا انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: دشمن از تمام ظرفیت خود در فضای رسانه‌ای خارج از کشور استفاده می‌کند.

*نویسندگان کتاب عالی‌جناب سرخپوش طرفدار هاشمی شدند

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به اینکه آنها که در رحلت هاشمی رفسنجانی علمداری می‌کنند بیشترین خیانت را دوران اصلاحات به او کردند، خاطرنشان کرد: در دوران اصلاحات مشخص است چه افرادی کتاب عالی‌جناب سرخپوش را نوشتند و امروز طرفدار هاشمی شدند.

علیزاده اضافه کرد: نیروهای انقلابی مخالف هاشمی نبودند بلکه بر سر ولایت حرف داریم اما آنها که ادعا می‌کنند با رحلت هاشمی رفسنجانی سر اعتدال بریده شده، خیانت به هاشمی است.

وی با بیان اینکه امروز تکلیف داریم در مقابل تحریف هاشمی رفسنجانی روشنگری کنیم، اظهار کرد: در مراسم ارتحال هاشمی رفسنجانی واقعیت‌ها گفته شود و اینکه هاشمی گفت؛ «مقام معظم رهبری عشق من است» را بیان کنند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان به مدیریت صحنه توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: درود خداوند به ملت ایران که درست تشخیص دادند و به‌موقع وارد صحنه شدند.

علیزاده با اشاره به اینکه ملت ایران نقشه دشمنان انقلاب را خوانده است، تصریح کرد: نیروهای انقلاب حق ندارند در مورد آرمان‌های انقلاب معامله کنند و کوتاه بیایند.

وی، اقدام در مقابل آرمان‌های انقلاب اسلامی را خیانت به خون شهدا خواند و بیان کرد: اگر کوچک‌ترین انحرافی ایجاد شود باید فریاد بزنیم تا خدشه‌ای به آرمان امام (ره) و شهدا وارد نشود.

انتهای پیام/36


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads