کد خبر: 12948 - تاریخ: چهارشنبه، 28 نوامبر 2012 - 14:18

كار ياران فتنه به تقدیس معاویه ملعون رسيد/

وقتی معاویه برای جرس بشود «رضی‎الله عنه»؛ سوزاندن خیمه امام حسین (ع) در عاشورای ۸۸ که رقمی نیست!

آن روز که یک عزادار حسینی را برهنه کردند و شرط آزادی‌اش را توهین به اعتقادات مذهبی‌اش دانستند؛همان روز باید حدس مي زديم كه كه كار به تقدیس و حمایت از معاویه لعنت‌الله علیه در رسانه ها و ابلاغ سلام و صلوات براي او ختم شود.

آن روزی که بساط خیمه عزای اباعبدالله در عاشورای 88 تهران را در سطل زباله انداختند و آتش زدند؛ آن روز که یک عزادار حسینی را برهنه کردند و شرط آزادی‌اش را توهین به اعتقادات مذهبی‌اش دانستند؛ آن روز که مانند یزیدیان بر خیمه‌های سیدالشهدا(ع) حمله بردند و با سنگ بر سر و صورت عزاداران زدند؛ همان روز باید حدس مي زديم كه كه كار به تقدیس و حمایت از معاویه لعنت‌الله علیه در رسانه ها و ابلاغ سلام و صلوات براي او ختم شود. موضوعي كه اكبر گنجي پيش از اين با انكار امام زمان (عج) بخش هاي از آنرا فاش كرده بود.

به گزارش خوبان به نقل از رجانیوز، سایت “جنبش راه سبز – جرس” که توسط جمعی از اصحاب لندن نشين فتنه هدایت می‌شود و افرادی مانند عطاءالله مهاجرانی و محسن کدیور آن را مدیریت می‌کنند، در یکی از مطالب خود به تقدیر و تقدیس معاویه پسر ابوسفیان پرداخته و از او با لفظ “معاویه رضی الله عنه” یاد کرده است.
جرس در بخشی از مطلب خود، معاویه را امیرالمومنین نامیده و نوشته است: “پس از شهادت حضرت علی، حضرت حسن رضی الله عنه، به مدت شش ماه خلافت را در دست داشته و ایشان بعد از شش ماه، به منظور جلوگیری از خون‏ریزی بیشتر بین مسلمانان، با حضرت معاویه رضی الله عنه مصالحه کرد و تمام امور مسلمین را به امیر معاویه واگذار نمود.”
تقدیر از معاویه البته از سوی کسانی که عاشورای 61 هجری قمری را در عاشورای 88 هجری شمسی تکرار کردند، اصلا بعید نیست و جای تعجب هم ندارد. سه سال پیش روز عاشورای تهران صحنه اتفاقاتی شد که یادآور صحنه‌هایی از فاجعه کربلای سال ۶۱ هجری قمری بود، به‌طوری که عده‌ای از عوامل جریان فتنه که از ۲۲ خرداد ۸۸ بار‌ها با حضور در آشوب‌های خیابانی علیه نظام، انقلاب و رهبری شعارهایی سر داده بودند، در این روز بار دیگر به خیابان آمدند و در روزی که زمین و آسمان گریان و عزادار فرزند زهرای مرضیه سلام الله علی‌ها بود، به مقدسات جسارت کردند.
البته در این تجمع‌های غیرقانونی، شعار‌ها محدود به ضدیت با انقلاب اسلامی نشد و جمعی که از لحاظ تعداد به مراتب کمتر از تجمع‌های غیرقانونی قبلی بودند، این‌بار به قرآن کریم نیز جسارت کردند که حتی تعدادی از محکومان حوادث پس از انتخابات نیز که تا آن زمان مدعی بودند تجمع‌ها مسالمت‌آمیز و یک حق قانونی است، با دیدن تصاویر این جسارت‌ها از موضع خود عقب‌نشینی کردند اما این جسارت‌ها موجب شد که دستگاه‌های امنیتی به لایه‌های جدیدتری از فتنه برخورد کنند، چرا که جسارت به کتاب الهی کار هر کسی نمی‌توانست باشد و تنها از عهده ضد دین‌های انسان‌نمایی برمی‌آمد که در اثر بستری که قانون‌شکنان و سران فتنه برای آشوب ایجاد کرده بودند، همسو با گروهک‌ها و تروریست‌ها به میدان آمدند و درونیات ضد دینی خود را آشکار کردند.

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads