کد خبر: 129460 - تاریخ: یکشنبه، 15 ژانویه 2017 - 10:10

فرماندار رشت دردیدار با مدیرکل فرودگاههای استان گیلان؛

فرودگاه یکی از اساسی ترین عوامل توسعه هر شهر و جامعه ای است

سیروس شفقی گفت: توسعه پایدار در امور مربوط به فرودگاهها ، جهت برنامه ریزیهای لازم و دستیابی به شرایط مطلوب و پایدار امری ضروری به نظر می رسد چرا که فرودگاه ها را یکی از اساسی ترین عوامل توسعه هر شهر و جامعه ای است.

 به گزارش خوبان، سیروس شفقی فرماندار شهرستان رشت با مدیرکل فرودگاههای استان گیلان دیدار کرد.

در این دیدار  با اشاره به ارزش فرودگاهها به عنوان یکی از با ارزشترین زیر ساختهای جوامع پیشرفته گفت: توجه به توسعه پایدار در امور مربوط به فرودگاهها ، جهت برنامه ریزیهای لازم و دستیابی به شرایط مطلوب و پایدار امری ضروری به نظر می رسد چرا که فرودگاه ها را یکی از اساسی ترین عوامل توسعه هر شهر و جامعه ای است.

شفقی افزود: توسعه فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت با توجه به مولفه هایی همچون جمعیت بالای استان ،  موقعیت استراتژیک گیلان  و شهر رشت به عنوان مرکز یک استان مرزی ، وجود جاذبه های گردشگری مهیا و نامهیا و بناهای تاریخی و غیره به عنوان کلید توسعه منطقه به شمار می رود.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر لزوم رفع ضعف ها و مشکلات موجود در فرودگاه رشت به عنوان تنها فرودگاه استان گیلان ، گفت: به منظور توسعه ی همه جانبه ، تلاش در جهت رفع مشکلات این فرودگاه ،  ضروری به نظر می رسد و بهترین روش برای انجام این مهم و احداث و تکمیل پروژه های داخلی فرودگاه همانا اولویت بندی برنامه های در نظر گرفته شده است و در راستای ارتقای توان خدمت رسانی مطلوب به مردم ، از هرگونه همکاری دستگاههای مربوط  ، نباید فروگذار شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از خرید یک فروند ایرباس پس از سه دهه و فرود آن در فرودگاه مهرآباد ، گفت: مردم از تلاش مسئولین در جهت تامین امنیت هوایی و اهمیت قائل شدن به سلامت مسافرین هوایی بسیار راضی هستند و امید داریم که در راستای خدمات رسانی به مردم گرانقدر شهرستان رشت و استان گیلان ، در آینده ای نزدیک امکان استفاده از  این هواپیماهای جدید و کاملا ایمن در فرودگاه این شهرستان نیز برای همشهریان ما فراهم شود.

انتهای پیام/1635


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads