کد خبر: 129458 - تاریخ: یکشنبه، 15 ژانویه 2017 - 10:00

رییس مجمع نمایندگان گیلان

قوه قضاییه باید در بحث سهام عدالت ورود پیدا کند/ سهامداران عدالت سودی از این جریان نبرده اند

رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه قوه قضاییه باید در بحث سهام عدالت ورود پیدا کند، گفت: سهامداران عدالت سودی از این جریان نبرده اند

به گزارزش خوبان ، عباسی رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به حواشی پیرامون سهام عدالت، اظهار کرد: سهام عدالت برای تقویت بنیان اقتصادی قشر ضعیف جامعه تعریف شد.

وی در ادامه تصریح کرد: میلیون ها ایرانی در بحث سهام عدالت مشارکت دارند و باید شفاف سازی در بحث سهام عدالت و اقداماتی مؤثر در این راستا صورت بگیرد.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید براینکه اساس کار در بحث سهام عدالت خوب بوده است، اضافه کرد: سهام داران در بحث سهام عدالت متأسفانه از این جریان سودی نبرده اند.

عباسی با اشاره به این موضوع که متأسفانه وجود مجامع بررسی وضعیت شرکت های سهام دار در سهام عدالت حلقه ای مفقوده است، تصریح کرد: این مجامع باید شکل بگیرد.

وی با بیان این مطلب که سود سهام عدالت باید مشخص شود، اضافه کرد: سهام عدالت نیاز به پیگیری های بیشتری از سوی دولت دارد و بنیان آن باید در مسیر ساماندهی هدایت شود.

رییس مجمع نمایندگان گیلان، تاکید کرد: قوه قضاییه باید در بحث ساماندهی سهام عدالت ورود پیدا کند تا مباحثی مانند وجود مافیا در بحث سهام عدالت و موارد دیگر را خاتمه دهد.

 

انتهای پیام/5635


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads