کد خبر: 12934 - تاریخ: چهارشنبه، 28 نوامبر 2012 - 13:12

سردار نقدی: شخصی که تا دیروز با پادشاه عربستان برای رئیس جمهور شدن مشاوره زده و پول گرفته صلاحیت نامزدی در انتخابات را ندارد

شخصی که تا دیروز با پادشاه منفور عربستان در مورد رئیس جمهور شدن خود مشاوره زده و پول گرفته و یا مسئول دفترش از شاه جنایتکار بحرین پول دریافت کرده است و امروز نیز قصد کاندیداتوری دارد یا او را معرفی می کنند، به طور قطع صلاحیت نامزدی در انتخابات را ندارد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: سردار نقدی که در برنامه زنده «دو نیم ساعت» شبکه خبر سخن می‌گفت، درباره انتخابات آینده بیان داشت:شخصی که تا دیروز با پادشاه منفور عربستان در مورد رئیس جمهور شدن خود مشاوره زده و پول گرفته و یا مسئول دفترش از شاه جنایتکار بحرین پول دریافت کرده است و امروز نیز قصد کاندیداتوری دارد یا او را معرفی می کنند، باید بداند به طور قطع صلاحیت نامزدی در انتخابات را ندارد.

سردار نقدی تأکید کرد: اگر روزی ما بنی‌صدر را به دلیل عدم کفایت سیاسی عزل کردیم امروز این اشخاص ۱۰ برابر کفایت سیاسی‌شان بدتر از بنی‌صدر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: به گفته مقام معظم رهبری بسیج، سیاسی است اما سیاست‌زده نیست و ما نیز حد متعارفی از کار سیاسی را در بسیج تعریف کردیم ولی چون آحاد بسیجیان، از مردم هستند بنابراین طبیعی است در بین مردم اختلاف‌نظر انتخاباتی وجود دارد.

سردار نقدی تأکید کرد: بسیج در مورد سیاست، در چارچوب کلی نظام حرکت می‌کند و در عرصه‌هایی که مرزبندی انقلاب و ضدانقلاب به وجود می‌آید به طور جد وارد می‌شود. اما در سیاست‌های داخلی دخالتی ندارد.

وی اضافه کرد: در مورد مذاکره با آمریکا وقتی مقام معظم رهبری می‌فرماید ما با آمریکا مذاکره‌ای نداریم، بسیج جلوی کسانی که حرف از رابطه و سازش می‌زنند، می‌ایستد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید براینکه در فتنه سال ۸۸ مرزبندی‌های دوست و دشمن مطرح بود، گفت: در حادثه فتنه، خطر بزرگی را از کنار گوش خود گذراندیم.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads