کد خبر: 12922 - تاریخ: چهارشنبه، 28 نوامبر 2012 - 10:21

تقدیر بهاره رهنما از عناصر فتنه88

با گذشت حدود سه سال از فتنه 88 و درک واقعیت های آن و نظر به اعترافات عناصر دخیل در فتنه به صورت مستقیم و غیرمستقیم، متاسفانه برخی هنوز از خواب غفلت بیدار نشده و همچنان بر ادعای دروغین عناصر فتنه پای فشاری کرده و از آنان حمایت می کنند

به گزارش خوبان به نقل از بولتن نیوز، با گذشت حدود سه سال از فتنه 88 و درک واقعیت های آن و نظر به اعترافات عناصر دخیل در فتنه به صورت مستقیم و غیرمستقیم، متاسفانه برخی هنوز از خواب غفلت بیدار نشده و همچنان بر ادعای دروغین عناصر فتنه پای فشاری کرده و از آنان حمایت می کنند؛ در همین خصوص به تازگی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون از «مصطفی تاجزاده» اعلام حمایت کرده و نمایش تئاتر «چشم هایی که مال تو نیست» را به او تقدیم نموده است!

 

 

وی که چندان آشنایی با دنیای سیاست ندارد بدون تامل در اخبار مربوط به آن وقایع و عملکرد عناصری چون مصطفی تاجزاده اقدام به حمایت از او می کند؛ در همین خصوص بخوانید:
 سعید رضوی‌فقیه از روزنامه‌نگاران سابق نشریات اصلاح‌طلب در یاداشتی که در سایت ضدانقلاب روز آنلاین منتشر شده، ضمن تأیید صریح سخنان مصطفی تاج‌زاده درباره عدم تقلب در انتخابات ریاست جمهوری دهم، از انتشار این فیلم انتقاد کرده است.
این روزنامه افزود : این همکار بی ‌بی ‌سی فارسی در پایان یادداشت خود مجدداً با بیان اینکه «به اعتبار سخن سید مصطفی تاج‌زاده در زندان می توان سلامت آن انتخابات را باور کرد» بر عدم تقلب در انتخابات تأکید کرده است (خبرآنلاین/هشتم شهریور ماه سال 1389).
در این باره فخرالسادات محتشمی پور همسر مصطفی تاج زاده در صفحه ی فیس بوک خود نوشت: بهاره جان نمایش شب آخر «چشم هایی که مال تو نیست» را به همسرجان [ منظور مصطفی تاجزاده] تقدیم کرد!

محبت دارد بهاره جان. همیشه محبت داشته یکی از نمایش هایش را در یکی از مرخصی های همسرجان در تالار وحدت یا شاید هم تئاتر شهر دیدیم و فردایش او به زندان بازگشت و من خوشحال بودم که آخرین ساعات بیرون بودنش را در جایی گذرانده که دوست دارد.  امشب تنها و بدون هیچ همراهی به دعوت دخترمان بالاخره رفتم فرهنگ سرای نیاوران و با بهاره پا به پای نغمه اشک ریختم!
بهاره رفت لباسش را عوض کرد و آمد و مامان فخری اش را در آغوش گرفت و من در گوشش گفتم ممنون عزیزم دلم می خواست با همسرجان می آمدم ولی قسمت نبود.  ممنون از بهاره رهنما و همه عزیزانی که به مردم وفادار مانده اند و ممنون برای همه هنرمندی هایش. در مورد این نمایش که ظاهرا آخر هفته بعد به مدت ده روز دیگر تمدید شده گفتنی هایی هست بماند به وقتش… »
نکته پایانی در این خصوص تشکر همسر تاجزاده از مردم ایران است … گویا بهاره رهنما به نمایندگی از ملت شریف این نمایش را به تاجزاده تقدیم کرده است!!؟
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads